English

مهاجری یک سال دیگر سرمربی پدیده است

حمیدرضا کریمویی می‌گوید محمدرضا مهاجری در فصل جدید لیگ برتر فوتبال هدایت تیم پدیده خراسان را بر عهده خواهد داشت.

مهاجری یک سال دیگر سرمربی پدیده است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، حمیدرضا کریمویی اظهار کرد: از هفته‌ها پیش جلسات مختلفی را در راستای تعیین سرمربی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر هفدهم با هیئت مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از موافقت اعضا، در نهایت با مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده پدیده، قرار داد امضا شد.

وی افزود: بعد از موافقت هیات مدیره باشگاه، چندین نشست را با مهاجری برگزار کردیم و ایشان نیز برنامه‌های خود را به ما ارائه دادند و این برنامه‌ها نیز مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت با حضور ایشان برای سومین فصل پیاپی به صورت قطعی و به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم. تیم پدیده در لیگ شانزدهم روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت نیز توانستیم با کمک همه ارکان باشگاه، حمایت مسئولان و البته دلگرمی که  هواداران به ما می دادند ، سهمیه پدیده را در لیگ برتر حفظ کنیم و دل مردم خراسان را شاد نماییم.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره این که این تیم چه برنامه‌ای برای فصل آینده دارد، گفت‌: به هر شکل ما به دنبال کسب رده‌های بالاتر هستیم و این موضوع با برنامه‌ای که آقای مهاجری ارائه داده و ثباتی که در راس  کادر فنی ایجاد کردیم قطعا دور از دسترس نخواهد بود. هر چند این مساله به کمک و توجه بیشتر همه مسئولان استانی نیز نیازمند است.

وی درباره این که آیا مهاجری لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارائه کرده یا خیر، به سایت باشگاه پدیده گفت: قطعا آقای مهاجری بازیکنان مختلفی را برای بهبود شرایط تیم مد نظر دارند اما منتظر هستیم تا بازی‌های لیگ شانزدهم به صورت کامل به پایان برسد و بعد در مورد آن صحبت کنیم. آن چیزی که مشخص است اینکه هیات مدیره باشگاه و بنده به عنوان مدیرعامل به صورت کامل از برنامه‌های پیش روی سرمربی تیم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه