English

بازی برگشت، بازی سختی خواهد بود

راموس: بابت هر اتفاق بدی نباید رونالدو را مقصر بدانیم

کاپیتان کهکشانی‌ با تمجید از هم‌تیمی پرتغالی‌اش از هواداران خواست که دست از «هو» کردن او بردارند.

راموس: بابت هر اتفاق بدی نباید رونالدو را مقصر بدانیم

به گزارش خبرگزاری موج، سرخیو راموس پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: این بازی از آن بازی‌هایی بود که در آنها همه چیز بر وفق مراد‌تان پیش می‌رود، یک بازی بی‌عیب و نقص. توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و سه گل کریستیانو هم همه چیز را کامل کرد. باید ذهنیتی که تیم‌مان در این بازی داشت را برجسته کنم، همینطور تلاشی که انجام دادیم و تحت فشار گذاشتن حریف از خط حمله.

راموس در تمجید از رونالدو هم اظهار داشت: کاری که رونالدو انجام داد دوباره به همه ما یادآوری کرد که او یک بازیکن خاص و برای باشگاه ما یک اسطوره است.

کاپیتان کهکشانی‌ها درباره هو شدن رونالدو از سوی هوادران هم تأکید کرد: جلب نظر تمام مردم دنیا غیرممکن است. اینکه «هو» می‌شویم زیاد مهم نیست. بابت هر اتفاق بدی که برای ما رخ می‌دهد، نباید رونالدو را مقصر بدانیم.

راموس درباره شانس صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان هم تأکید کرد: باید خونسردی خودمان را حفظ کنیم. در تاریخ فوتبال بازگشت‌های فراوانی رخ دادن است، از جمله در همین فصل جاری. می‌دانیم که گام بلندی به سوی فینال برداشته‌ام اما هنوز بازی برگشت که یک بازی بسیار سخت است، باقی مانده و ما باید با هدف کسب پیروزی برای رسیدن به فینال کاردیف به میدان برویم.

مدافع میانی کهکشانی‌ها درباره مصدومیت کارواخال نیز گفت: تنها اتفاق بدی که امشب برای ما رخ داد، مصدومیت او بود. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه