English

آنتوان گریزمان، کابوسی برای سانتیاگو برنابئو

مهاجم اتلتیکومادرید آمار خوبی در گلزنی در سانتیاگوبرنابئو داشته است.

آنتوان گریزمان، کابوسی برای سانتیاگو برنابئو

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید امشب (سه‌شنبه) در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو  مهمان رئال مادرید است.

آنتوان گریزمان امید اول گلزنی قرمز و سفیدپوشان در طول سه سال حضورش در اتلتیکو، چهاردهمین داربی مادرید را تجربه خواهد کرد. این مهاجم فرانسوی گل‌های زیادی برابر حریف همیشگی اتلتیکو به ثمر رسانده است. او تنها سه بار موفق به انجام این کار شده است اما همه گل‌هایش ارزشمند بودند.

گریزمان نخستین گل خود را مقابل مادرید در پیروزی تاریخی اتلتیکو در فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ به ثمر رساند. روخی بلانکو با چهار گل سفیدپوشان را مغلوب کرد. او سومین گل تیمش را در ‌دقیقه ۶۷ به ثمر رساند. دو گل دیگر اما برای اتلتیکو با امتیاز همراه شدند. این مهاجم فرانسوی گل پیروزی تیمش را در سانتیاگو برنابئو در فصل ۱۶ – ۲۰۱۵ لالیگا به ثمر رساند. این گل باعث شد سه امتیاز به شاگردان دیگو پابلو سیمئونه برسد. گریزمان امسال نیز در هشتم آوریل در حالی که پنج ‌دقیقه به پایان بازی مانده بود، گل مساوی را به ثمر رساند. مادرید با یک گل پیش افتاده بود اما او بازی را به تساوی رساند.

از ۱۳ داربی مادرید، گریزمان پنج بازی را با برد پشت‌سر گذاشت، در دو بازی شکست خورد و ۶ دیدار به تساوی رسید. بدترین خاطره‌ او به فینال سال گذشته (۲۰۱۶) لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد. این دیدار در ۹۰ ‌دقیقه، با تساوی به پایان رسید و مادرید در ضربات پنالتی‌ پیروز و قهرمان شد. گریزمان در لحظات نخست نیمه دوم، یک پنالتی‌ حساس را از دست داد. اگر این ضربه به گل تبدیل می‌شد، شاید اتلتیکو قهرمان لیگ قهرمانان لقب می‌گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه