English

رائول به کادر مدیریت باشگاه رئال مادرید ملحق شد

اسطوره کهکشانی‌ها که پیش از این به عنوان سفیر لالیگا در آمریکا فعالیت داشت، به این باشگاه پیشین خود برگشته است تا در یک پست مدیریتی مشغول به کار شود.

رائول به کادر مدیریت باشگاه رئال مادرید ملحق شد

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه رئال مادرید اگرچه مراسم پرآب‌و‌تابی برای وداع رائول گونسالس با کهکشانی‌ها برگزار نکرد، اما نشان داد که اسطوره‌اش را از یاد نبرده است.

کاپیتان پیشین پرافتخارترین باشگاه اسپانیا که تا سال 2010 برای کهکشانی‌ها توپ زد، بعد از 7 سال حالا دوباره با این باشگاه قرارداد بسته است و از روز نخست ماه جولای (10 تیر) سال جاری همکاری جدیدش را با سفیدپوشان مادرید آغاز خواهد کرد.

او که پیش از این به عنوان سفیر لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در منطقه آمریکای شمالی فعالیت داشت، این هفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کرد تا بازی تیم سابقش را برابر والنسیا تماشا کند. قرار است او امشب (سه‌شنبه) هم دوباره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کند تا دربی مادرید را در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تماشا کند.

رائول پس از بازی شنبه شب تیمش برابر والنسیا همراه با دوست صمیمی و هم‌تیمی قدیمی‌اش روبرتو کارلوس به رختکن رئال رفت و با بازیکن خوش وبش کرد اتفاقی که از این پس بیشتر رخ خواهد داد چرا که او قرار است به عنوان یکی از کارمندان خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید فعالیت کند.

به نوشته مارکا سانچس به عنوان دومین مقام عالی‌رتبه باشگاه رئال مادرید پس از فلورنتینو پرس، نقش تعیین کننده‌ای در حوزه نقل‌و‌انتقالات باشگاه دارد و نقش رائول هم در همین حوزه بوده و در واقع او به امور مربوط به فروش بازیکنان مازاد تیم رسیدگی خواهد کرد. مسئولیت خرید مهره‌های مورد نظر تیم اما همچنان برعهده «خونی کالافات» خواهد بود و رامون مارتینس هم مسئولیتش را به عنوان مشاور رئیس باشگاه حفظ خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه