English

در روزهایی که بازی داریم صبحانه نمی‌خورم و کمی بیشتر می‌خوابم

کارواخال: سانتیاگوبرنابئو یار دوازدهم ما است/ ایسکو با توپ جادو می‌کند

مدافع سفیدپوشان مادریدی در آستانه بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهارات جالبی کرد.

کارواخال: سانتیاگوبرنابئو یار دوازدهم ما است/ ایسکو با توپ جادو می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، دنی کارواخال در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) رئال مادرید برابر اتلتیکومادرید در دو رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در یکی از بهترین مقاطع فصل هستیم و می خواهیم در تمامی رقابت‌هایی که هستیم برای قهرمانی بجنگیم و هواداران‌‌مان را به وجد بیاوریم. ترجیح می‌دهم در بازی رفت در سانتیاگوبرنابئو برنده بازی باشیم چون سپس اتلتیکو مجبور می‌شود در بازی برگشت در خانه‌اش هجومی بازی کند و به گل برسد. البته بسته نگه داشتن دروازه‌مان در بازی رفت خیلی مهم است.

مدافع کهکشانی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش از عادات عجیب خود رونمایی کرد و اظهار داشت: در روزهایی که بازی داریم، صبحانه نمی‌خورم. دلیل این موضوع هم تنها عادتی است که من دارم و بس! همچنین ترجیح می‌دهم در روزهایی که بازی داریم کمی بیشتر بخوابم و خیلی سرم در گوشی یا تلویزیون نباشد.

وی ادامه داد: دوست ندارم با کسی مقایسه شوم. سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و تا جای ممکن به تیم کمک کنم. از خدا سپاسگزارم که همه چیز برایم خوب پیش می‌رود. من دوران خوبی را تجربه می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. اگر به پیروزی برسیم، در واقع به صورت گروهی به پیروزی رسیده‌ایم. همه ما در یک کشتی هستیم. هدف ما در بازی فردا هم تحمیل بازی‌مان به اتلتیکو است.

مدافع تیم ملی اسپانیا تصریح کرد: دربی مادرید همیشه خاص است و وقتی این دربی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برگزار می‌شود، خاص‌ترش هم می‌شود. به هر حال در این مقطع تنها باید روی 90 دقیقه پیش‌روی‌مان تمرکز کنیم. سانتیاگوبرنابئو یار دوازدهم ماست.

کارواخال در تمجید از سرمربی فرانسوی رئال مادرید هم گفت: زیدان خیلی خوب ما را مدیریت و مربیگری کرده است، به طوری که همه ما سرحال و مشتاق برای رقابت هستیم.

تمجیدهای مدافع اسپانیایی کهکشانی‌ها به همین جا حتم نشد و هافبک اسپانیایی رئالی‌ها هم مورد تمجید وی قرار گرفت. او تأکید کرد: ایسکو بازیکنی فوق‌العاده با تکنیک ناب است. او بازیکنی متفاوت است و هر بار که صاحب توپ می‌شود، جادو می‌کند.

کارواخال در مورد دربی‌های اخیر مادرید در لیگ قهرمانان و مهاجم فرانسوی روخی‌بلانکو، اظهار داشت: اطمینان دارم که هم رئال و هم اتلتیکو دربی‌های پیشین را به دست فراموشی سپرده‌اند. فردا شب بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود. گریزمان بازیکن فوق‌العاده‌ای است که تا آستانه قهرمانی تا یورو 2016 و لیگ قهرمانان هم پیش رفته است. برای آنتوان آرزوی موفقیت دارم، اما نه در بازی فردا!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی