English

تمجید وراتی از PSG با وجود باخت سنگین برابر نیس

با وجود اینکه پاری ‌سن‌ ژرمن بازی حساس‌ خود را به نیس باخت اما هافبک ایتالیایی این تیم به بالا رفتن سطح کیفی این تیم اشاره کرد.

تمجید وراتی از PSG با وجود باخت سنگین برابر نیس

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در تابستان سال قبل به این امید با اونای امری قرارداد امضا کرد که این سرمربی اسپانیایی بتواند با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد. در این فصل نه تنها این تیم پر ستاره فرانسوی از لیگ قهرمانان حذف شد بلکه در لیگ فرانسه هم امید کمی به قهرمانی دارد و قافیه را به تیم فوتبال موناکو باخته است. 

پاری ‌سن‌ ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته سی و پنجم لیگ فرانسه با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست داد تا فاصله این تیم با موناکوی صدرنشین با وجود یک بازی بیشتر به سه امتیاز افزایش پیدا کند. هواداران این تیم بزرگ فرانسوی با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار دارند، از عملکرد تیم راضی نیستند اما مارکو وراتی نظر دیگری دارد.

هافبک ایتالیایی PSG گفت: در فصل جاری به اهدافی که می‌خواستیم  نرسیدیم اما سطح کیفی تیم بهتر شده است. نسبت به چند فصل اخیر پیشرفت زیادی داشتیم. خودم احساس می‌کنم بهتر شدم و یکی از بهترین فصل ها را پشت‌سر گذاشتم.

او ادامه‌ داد: احتمال از دست رفتن عنوان قهرمانی برای هر تیمی وجود دارد. موناکو در فصل جاری تیم بسیار خوبی نشان داد و شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. هر چند ما امیدوار هستیم که آنها در دیدارهای باقی‌ مانده موفق نباشند ولی اکنون شرایط اینچنین است که ما در جدول پایین‌تر از آنها هستیم. شانس کمی برای قهرمانی داریم اما ناامید هم نیستیم. تا آخرین بازی به تلاش ادامه‌ خواهیم داد.

وراتی درباره شکست برابر نیس گفت‌: بهتر از حریف بودیم. آنها تنها سه شوت زدند که هر سه به گل تبدیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه