English

کارخانه: میانگین سنی بازیکنان تیم بانک سرمایه کمی بالا است

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: میانگین سنی بازیکنان ما کمی بالاست و به همین خاطر برای فصل آینده نیاز به جوانگرایی داریم.

کارخانه: میانگین سنی بازیکنان تیم بانک سرمایه کمی بالا است

به گزارش خبرگزاری موج، تیم والیبال بانک سرمایه بعد از کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد. این مسابقات از 7 تا 15 تیز در ویتنام برگزار خواهد شد.

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم بانک سرمایه در این مورد اظهار داشت: حدود یک هفته است که تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شروع  و لیست 20 نفره خود را هم به کنفدراسیون والیبال آسیا ارسال کرده‌ایم.

او ادامه داد: در صورتی که تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کند، ما قادر نخواهیم بود از بازیکنان ملی‌پوش خود استفاده کنیم ولی اگر تیم ملی به مرحله نهایی نرسد،‌ مشکلی نخواهیم داشت. در این مورد با سرپرست فدراسیون والیبال نیز جلسه‌ای داشتیم که ایشان قول همکاری به ما دادند.

کارخانه در مورد حضور تیمش در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: شرکت در جام باشگاه‌های جهان برای مدیریت و همچنین تیم بانک سرمایه بسیار مهم است. ما هزینه زیادی برای قهرمانی لیگ و قهرمانی آسیا پرداخت کرده‌ایم و برای کسب نتیجه در جام باشگاه‌های جهان و به ثمر رسیدن زحمات 2 سال اخیر باز هم نیاز به حمایت بانک و فدراسیون داریم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: میانگین سنی بازیکنان ما کمی بالاست. به همین خاطر برای فصل آینده نیاز به جوانگرایی داریم. بازیکنان جوانی مد نظر ما هستند که به تیم اضافه خواهند شد.

کارخانه در مورد ادامه همکاری با «اوکاش ژیگادوو» به عنوان پاسور تیم گفت: او در مسابقات باشگاه‌های آسیا،‌ قطعاً همراه ما خواهد بود ولی در مورد حضور او در فصل آینده و جام باشگاه‌های جهان، تصمیمی نگرفته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه