English

واکنش امری به شکست تلخ برابر نیس

سرمربی پاری سن ژرمن که تیمش در خانه نیس شکست خورد به صحبت در مورد این بازی پرداخت.

واکنش امری به شکست تلخ برابر نیس

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از elsport، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته سی و پنجم لیگ فرانسه سه امتیاز حساس را از دست داد. به این ترتیب شرایط این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود بسیار سخت شد.

شاگردان اونای امری که برای دیدار با تیم فوتبال نیس به ورزشگاه این تیم رفته بودند، با نتیجه‌ سه بر یک تن به شکست دادند اما در همان رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. امری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی از خود نشان دادند. بهتر از حریف بازی کردیم و شایسته نتیجه‌ بهتری بودیم.

او ادامه‌ داد: سه امتیاز حساس را از دست دادیم. تا قبل از این دیدار در شرایط خوبی به سر می بردیم و روز به روز در حال‌ بهتر شدن بودیم. تیم نیس بسیار پر تلاش و جنگنده ظاهر شد و باید اعتراف کرد پیروزی برابر این تیم سخت است. گل دوم نیس شرایط را برای ما بسیار سخت کرد. سنگربان این تیم شب درخشانی را پشت‌سر گذاشت و چند موقعیت خوب گلزنی را گرفت. بد جوری تاوان پس دادیم. متاسفانه بعد از این که دو گل خوردیم، نتوانستیم جبران کنیم و این نیس بود که روی ضد حمله گل سوم را هم به ثمر رساند.

امری در پایان سخنان خود درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی گفت‌: هنوز امیدوار هستم. سه هفته دیگر باقی مانده است. باید به تلاش ادامه‌ بدهیم. البته ما فینال جام حذفی را هم پیش‌رو داریم و به دنبال پیروزی در این دیدار نیز هستیم.

پاری ‌سن‌ ژرمن با این شکست و با وجود یک بازی بیشتر نسبت به موناکو، با ۸۰ امتیاز در رده دوم باقی ماند. این‌ در حالی است که موناکو ۸۳ امتیازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه