English

رضایت مورینیو از عملکرد شاگردانش برابر سوانزی

سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در بازی با سوانزی اعلام رضایت کرد و قول داد با تمام وجود در بازی پنجشنبه شب تیمش را به میدان بفرستد.

رضایت مورینیو از عملکرد شاگردانش برابر سوانزی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد با وجود مصدومان زیاد در هفته‌ سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف سوانزی رفت که تلاش می‌کرد با کسب امتیاز در لیگ برتر بماند. شاگردان ژوزه مورینیو که تقویم پر فشاری را در فصل جاری رقابت‌ها داشتند با مصدومان زیاد پا به زمین مسابقه گذاشتند و در همان اوایل بازی نیز لوک شاو، مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و در ادامه‌ اریک بایی نیز تا حدودی دچار مصدومیت شد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت‌: نمی‌توانم از بازیکنانم گله‌ای داشته باشم. با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم من از عملکرد آنها در این بازی کاملا راضی هستم و فکر می‌کنم آنها فراتر از توانشان بازی کردند. هواداران این شرایط را می دانند و به همین خاطر بازیکنان را حمایت کردند. تیم در شرایط دشواری قرار دارد. وقتی بازیکنانم هر چه که در توان دارند و آن را به نمایش می‌گذارند من هیچ گله ای از آنها ندارم. من از این نتیجه‌ راضی نیستم  ولی از بازیکنانم کاملا رضایت دارم.

منچستریونایتد باید اکنون خودش را برای بازی پنجشنبه شب برابر سلتاویگو در لیگ اروپا آماده کند که دیدار رفت آن در اسپانیا برگزار می‌شود. در این‌ راستا آقای "خاص" گفت‌: ما در این فصل برنامه پر فشاری داشتیم و شاید مصدومان زیاد نتیجه‌ کاری باشد که انجام داده‌ایم. ما در جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا بازی کردیم حتی برای ما که به فینال جام اتحادیه رسیدیم یک هفته‌ رقابت‌های لیگ را تعطیل نکردم، ولی اگر بتونیم سلتاویگو را شکست دهیم یک فینال دیگر پیش‌رو داریم . در حال‌ حاضر شاید این هدفی بزرگ باشد. قول می‌دهم تیمم با تمام توان برابر سلتاویگو بازی کند. البته شاید این نتیجه‌ برای ما خوب باشد، چرا که ممکن است قبل از بازی فینال تیم دوم خودمان را در لیگ به بازی بگیریم و خودمان را آماده دیدار نهایی در لیگ اروپا کنیم.

منچستریونایتد در حالی خودش را برای بازی با سلتاویگو آماده می کند که بعید به نظر می‌رسد مصدومیت اریک بایی چندان جدی باشد. همچنین به احتمال فراوان پل پوگبا و خوآن ماتا می‌توانند در بازی با سلتاویگو تیمشان را همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی