English

عصبانیت شدید ونگر در نشست خبری

سرمربی آرسنال به حالت عصبانیت نشست خبری خود را نیمه کاره رها کرد و حاضر به ادامه پاسخگویی به خبرنگاران نشد.

عصبانیت شدید ونگر در نشست خبری

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال در ادامه‌ روند بد بیاری خود در رقابت‌های این فصل برابر همشهری خود یعنی تاتنهام با دو گل شکست خورد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به حداقل برسد.

آرسن ونگر بعد از شکست تلخ تیمش برار تاتنهامی‌ها در نشست خبری خود گفت‌: من به حریف تبریک می‌گویم. آنها خوب ظاهر شدند  ولی وقتی شما یک رقابت لیگ را شروع می‌کنید به این فکر نمی‌کنید که بالاتر از اسپرز قرار گیرید. مهم قهرمانی در لیگ است نه این که چه تیمی بالاتر از چه تیمی قرار گیرد. بالاترین افسردگی و ناراحتی برای ما این است که در رقابت برای کسب قهرمانی قرار نداریم. در این مقطع از فصل تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند  ولی متاسفانه ما در بین آن تیم‌ها جایی نداریم و این موضوعی است که ناراحت کننده است نه شکست و پایین قرار گرفتن نسبت به رقیب همشهری. این را هم در نظر بگیرید که در بیست سال گذشته فقط یک بار این اتفاق رخ داده است.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: از این که فصل را پایین‌تر از تاتنهام تمام می‌کنیم. هیچ کس راضی نیست.  ولی ما باید این شرایط را قبول کنیم. به نظر من اصلاً نمی‌شود دو تیم را مقایسه کرد. بگذارید چند هفته‌ دیگر به پایان برسد و و در آن زمان به مقایسه بپردازید. آنها در این بازی کاملا تیم برتری بودند. از نظر فیزیکی تاتنهام تیم خیلی قوی است و ما واقعاً برابر آنها مشکل داشتیم و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم. من معتقد هستم که در حال‌ حاضر اصلا اعتماد به نفس کافی و لازم برای این که در بازی‌های خودمان به پیروزی برسیم را نداریم و وقتی دروازه‌ ما باز شد دیدید که بلافاصله گل بعدی را دریافت کردیم و تا زمانی هم که نتوانستیم یکی از گل‌ها را پاسخ دهیم آنها کاملا تا پایان بازی به کارشان ادامه‌ دادند.

بعد از پرسش‌های مکرر خبرنگاران درباره پایین‌تر قرار گرفتن آرسنال نسبت به تاتنهام، آرسن ونگر به حالت عصبانیت نشست خبری خود را ترک کرد و حاضر به ادامه‌ صحبت‌هایش نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه