English

آلبا به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و به کاتالان‌ها متعهد ماند

دفاع چپ اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد قرارداد خود را با این تیم برای مدتی طولانی تمدید کند.

آلبا به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و به کاتالان‌ها متعهد ماند

به گزارش خبرگزاری موج، با وجود گزارش‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی مبنی براینکه جوردی آلبا در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهد شد چون در سیستم جدید بازی این تیم دیگر به او نیازی نیست، این مدافع ملی‌پوش تأکید کرد که خیال جدایی از آبی‌و‌اناری‌ها را ندارد.

آلبا که سال 2012 از والنسیا به بارسلونا پیوست، در این فصل چندین بار روی نیمکت نشانده شد و به همین دلیل گفته می‌شد که احتمالاً بارسلونا در پایان فصل با او قطع همکاری کند.

دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت: این مسلم است که هرچه بیشتر بازی کنم، بهتر است اما رؤیای همیشگی من بازی در بارسلونا بوده است و الان هم می‌خواهم برای مدتی طولانی در این تیم بمانم. هنوز درباره عقد قراردادی جدید مذاکره نکرده‌ایم اما چیزی که یک فوتبالیست همیشه می‌‌خواهد، فرصت بازی کردن است و من در این فصل آنقدر که می‌خواستم بازی نکرده‌ام. ما دنبال بهانه نیستیم اما حداقل حالا که دارم فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست می‌آورم، می‌خواهم به بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا و جام حذفی کمک کنم.

آلبا اعتراف کرد که تغییر سیستم بازی بارسلونا به 3-4-3 که منجر به بازگشت تاریخی این تیم برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شد، نقطه عطف منفی دوران بازیگری او در نوکمپ بوده است، اگرچه لوئیس انریکه پس از مصدومیت رافینیا و محرومیت نیمار از استفاده از این سیستم دست کشید.

او تأکید کرد: گاهی اوقات شرایطی رخ می‌دهد که به وفق مراد شما نیست. نیمکت‌نشینی برای چنین مدت طولانی، برای من غیرعادی بوده اما چنین اتفاقاتی باعث پختگی شما و بیشتر ارزش قائل شدن‌تان برای برخی چیزها می‌شود. تغییر سیستم بازی بارسلونا، برای من خیلی چیزها را تغییر داد و چه دوست داشته باشم چه نداشتم باشم، باید آن را بپذیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه