English

واران به دربی مادرید می‌رسد

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید می‌تواند کهکشانی‌ها را در بازی خانگی‌شان برابر اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

واران به دربی مادرید می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه مارکا، رافائل واران که به دلیل مصدومیت بازی شب گذشته (شنبه) کهکشانی‌‌ها برابر والنسیا را از دست داد بود، می‌تواند در بازی خانگی سه‌شنبه شب کهکشانی‌ها برابر اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

بعد از پیروزی دراماتیک 2 بر یک‌ در بازی خانگی برابر والنسیا اکنون تمام تمرکز زین‌الدین زیدان روی آماده کردن کهکشانی‌ها برای دربی مادرید است و خبر خوبی که در آستانه این بازی دریافت کرده، آماده شدن هموطنش است که گزینه‌های او را در خط دفاعی افزایش می‌دهد. زیدان در مدتی که واران غایب بود، مجبور شد روی ناچو فرناندس حساب کند. اکنون اما به نظر می‌رسد که مدافع 24 ساله کهکشانی‌ها آماده است به ترکیب این تیم برگردد.

اگرچه زیدان در کنفرانس خبری‌اش پس از بازی برابر والنسیا تأکید کرد که قصد ندارد روی مدافع سابق لانس فشار بیاورد اما با توجه به غیبت په‌په، دیگر مدافع کهکشانی‌ها، بازگشت واران بهترین خبری بود که زیزو در آستانه دربی مادرید می‌توانست از کادر پزشکی تیمش دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه