English

مایکل کریک فاش کرد

چگونه کی‌روش بارسا را در ۲۰۰۸ ناکام کرد

مایکل کریک، درباره نقش کارلوس کی‌روش در خنثی کردن خطر بارسلونا در ۲۰۰۸ سخن گفت‌.

چگونه کی‌روش بارسا را در ۲۰۰۸ ناکام کرد

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از تلگراف، ۹ سال از روزی که پل اسکولز موفق شد با شوت مهار نشدنی خود در بازی بارسا را باز کند و باعث شود منچستریونایتد با برتری یک بر صفر در مجموع دو دیدار برابر بارسلونا  به فینال مسکو برسد، می‌گذرد. آن گل یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بود. در آن سال حذف بارسلونا کار آسانی نبود و در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم اسپانیایی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق کرد. مردان فرگوسن مقاومت کردند و خیلی از این مقاومت‌ها به پیشنهادات تاکتیکی دستیار او یعنی کارلوس کی‌روش بر می‌گردد. درست وقتی که کی‌روش از منچستریونایتد رفت تازه همگان تاثیر او را در این تیم درک کردند.

مایکل کریک که هم اکنون نیز یکی از بازیکنان منچستریونایتد محسوب می‌شود، درباره نقش کی‌روش در خنثی کردن تیم خوب بارسلونا، گفت‌: ما به خاطر بازی‌های پر فشار لیگ و لیگ قهرمانان اروپا در آن سال بازی‌های زیادی کردیم و قبل از بازی با بارسلونا زمان زیادی برای تمرین نداشتیم. کارلوس کی‌روش قبل از بازی با بارسلونا مسئولیت تمرین را بر عهده گرفت و او دو تشک باشگاهی را به درون زمین چمن تمرین آورد. او به مدت پنج ‌دقیقه کامل به ما می گفت‌ که اجازه ندهیم توپ به این تشک‌ها برخورد کند و هر چقدر که شده باید به خودتان و بدن‌تان کش بیاورید تا جلوی برخورد توپ با تشک را بگیرید. این همان کاری است که ما باید جلوی محوطه جریمه خودمان برای مقابله با بارسلونا انجام می دادیم.

کریک ادامه‌ داد: ما با سیستم ۲ – ۴ – ۴ برابر آنها بازی کردیم و توانستیم در نوکمپ به تساوی بدون گل برسیم و خوشبختانه در اولدترافورد آنها را شکست دادیم. کی‌روش همیشه در بازی‌های بزرگ نقش مهمی در تیم ایفا می‌کرد و خیلی به ما کمک کرد تا در آن بازی موفق شویم.

 خیلی از هواداران هنوز آرزو می‌کنند دوران خوب منچستریونایتد با حضور فرگوسن و کی‌روش ادامه‌ داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه