English

نایب قهرمان وزنه برداری آسیا: از عملکردم راضی نیستم

ملی پوش دسته ٩٤ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: خوشحالم که دست خالی به ایران بر نمی‌گردم اما از عملکردم رضایت ندارم.

نایب قهرمان وزنه برداری آسیا: از عملکردم راضی نیستم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، سید ایوب موسوی وزنه‌بردار دسته ٩٤ کیلوگرم ایران که سه مدال در قهرمانی آسیا کسب کرده است در خصوص عملکردش ، اظهار کرد:  خدا را شکر که توانستم به مدال برسم و دست خالی به ایران باز نمی گردم. واقعاً دعای خیر مردم را احساس می کردم و انرژی زیادی داشتم اما  باید بگویم که از این  نتیجه‌ ‌ خوشحال بودم اما از عملکردم راضی نیستم. تمام فکر و ذکرم مدال طلا بود و می خواستم  با قهرمانی کار را تمام کنم که متاسفانه نشد.

 وی ادامه داد: تا یک قدمی مدال طلا هم رفتم اما  نتوانستم موفق باشم. اگر وزنه ١٧١ کیلوگرمی را در حرکت یک ضرب می زدم، شرایط خیلی فرق می کرد. در حرکت دو ضرب هم می‌توانستم  کار را تمام کنم. وزنه ۲۰۱۵ کیلویی را بالای سر می بردم، مدال طلا برای من بود اما  بعد از ٢٠٦ کیلوگرم باز خودم روی تخته رفتم و فاصله زمانی زیادی نبود که تنفسی داشته باشم. اگر یک حرکت دیگر بود و من نفس می گرفتم قطعاً وزنه را می زدم.

ملی پوش دسته ٩٤ کیلوگرم ایران با بیان این  مطلب که برای مدال جهانی تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: تمام تمریناتم برای مسابقات جهانی است. با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنم  و اگر اوضاع و شرایط به طور کامل خوب باشد در این رقابت‌های مهم مدال آوری خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه