English

ژکو: ناراحتم که خیلی دیر با توتی همبازی شدم

مهاجم بوسنیایی رم احساس خود را از همبازی شدن با اسطوره رم بیان و اظهار کرد از اینکه خیلی دیر با او هم‌تیمی شده بسیار ناراحت است.

ژکو: ناراحتم که خیلی دیر با توتی همبازی شدم

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از مدیاست، ادین ژکو در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در رم داشت و بهترین گلزن این تیم بوده است. لوچانو اسپالتی (سرمربی رم) در بعضی از دیدارها از زوج فرانچسکو توتی و ژکو در خط حمله تیمش استفاده می‌کند.

ژکو درباره همبازی شدن با توتی در خط حمله جالوروسی گفت‌: متاسفانه اکنون که توتی ۴۰ سال دارد، باید با او همبازی شوم. دوست داشتم حداقل چهار یا پنج سال قبل این افتخار نصیب من می‌شد. توتی یک مهاجم کامل است که هوش بسیار بالایی دارد. او به خوبی می‌تواند با بازیکنی که در کنار او است هماهنگ شود. اگر چند سال پیش با توتی همبازی می‌شدم، بدون شک گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندم.

او ادامه‌ داد: افتخار می‌کنم با بازیکنی بزرگ مانند توتی همبازی هستم. او یک اسطوره است و پاس‌هایش هدیه‌ای گران‌بها هستند.

به احتمال خیلی زیاد توتی در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. او خیلی دوست داشت تا جام قهرمانی را با رم در سال‌های پایانی فوتبالش کسب کند اما یوونتوس این اجازه را به او نداد.

رم با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم فصل جاری سری A قرار دارد و به احتمال خیلی زیاد بازهم جام قهرمانی به یووه می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه