English

جلالی: بچه‌های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند

سرمربی تیم پیکان گفت: بچه های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند.

جلالی: بچه‌های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند

به گزارش  خبرگزاری موج، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: فکر می کنم بهترین موضوعی که می توانم صحبت کنم این است که کمتر از 10 روز به پایان لیگ مانده، اما بچه های ما هنوز انگیزه و اشتیاق بالایی دارند.

وی افزود: وقتی بازی‌های لیگ طول می‌کشد این سطح از اشتیاق و انگیزه برای بازیکنان برای تیمی مانند ما که فقط می‌خواست در لیگ برتر بماند یک امتیاز خوب است این جوانان آینده درخشانی دارند و من این را در چهره تک تک آنها می‌بینم. به همین دلیل همواره به بازی‌هایمان امیدوارم و می‌توانم بگویم مطمئنا فردا بازی خوبی از تیم ما خواهید دید.

جلالی در مورد اینکه در هفته های پایانی لیگ برتر تیم‌های انتهای جدولی انتظار این را دارند که تمام این تیم‌ها فوتبال پاکی را به نمایش گذارند، تصریح کرد: در این زمینه من فقط می‌توانم درباره تیم خودم صحبت کنم. شما هفته گذشته هم دیدید که ما در مشهد چه بازی انجام دادیم و این قول را می‌دهم تا آخر لیگ هم به همین نحو ادامه دهیم.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه آیا لیستی را برای فصل آینده به باشگاه ارائه داده یا خیر گفت: من برنامه های خودم را آماده کرده‌ام و فکر می‌کنم فصل آینده در این تیم ماندگار خواهم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه