English

برنامه پاریس ۲۰۲۴ برای بازیافت ۹۵ درصدی زباله‌های المپیک

مسوولان پاریس اعلام کردند در صورتی که المپیک در این شهر برگزار شود، تمام زباله‌ها قابل بازیافت خواهند بود.

برنامه پاریس ۲۰۲۴ برای بازیافت ۹۵ درصدی زباله‌های المپیک

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از Inside the games، پاریس ۲۰۲۴ در سه سری ویدیوهای منتشر شده نشان داد در صورتی که المپیک ۲۰۲۴ در این شهر برگزار شود، تقریبا هیچ زباله‌ای تولید نخواهد شد و تمامی ضایعات قابل بازیافت خواهند بود.

برنامه‌های منتشر شده نشان می‌دهد ۹۵ درصد زباله‌های بازی‌های المپیک قابل بازیافت خواهند بود. در این برنامه‌ از بسته‌بندی‌های قابل بازیافت، چرخه بازیافت بسیار قوی و استفاده مجدد بهره‌گیری می‌شود. شرکت مدیریت محیط زیست Svez، در این برنامه پاریس را همراهی می‌کند.

به ‌این‌ ترتیب پاریس ۲۰۲۴ قصد دارد پاک‌ترین بازی‌ها در تاریخ  المپیک باشد. پاریس ۲۰۲۴ قصد دارد مردم را در این رابطه بیشتر آگاه کند و به آنها آموزش بدهد. طبق گزارش‌ها پاریس ۲۰۲۴ در چهار محور مختلف از جمله مشاوره‌های اجتماعی، تعهد به سهام‌داران، مدیریت و قانونگذاری پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

گفته می‌شود مسوولان پاریس قصد دارند با حمل و نقل عمومی تمامی رفت و آمدهای زمان بازی‌ها را انجام بدهند و نسبت به المپیک لندن میزان تاثیرات کربنی را تا ۵۰ درصد کاهش بدهند. پاریس در حال‌ حاضر با لس آنجلس برای گرفتن میزبانی  المپیک ۲۰۲۴ رقابت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه