English

رکورد مهاجم بداخلاق چلسی بهتر از لوییس سوارس

دیگو کاستا با زدن دو گل برابر ساوتهمپتون به یک رکورد در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.

رکورد مهاجم بداخلاق چلسی بهتر از لوییس سوارس

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن چلسی صدرنشین به دیدار ساوتهمپتون رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ برابر این تیم به برتری رسید. 

دیگو کاستا بعد از چند هفته، در این دیدار پایش به گلزنی باز شد و توانست دو گل به ثمر برساند تا تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر برای چلسی به عدد ۵۰ برساند. او این تعداد گل را در ۸۵ بازی برای تیمش به ثمر رسانده است. در واقع او یک بازی زودتر از لوییس سوارس توانست به این تعداد گل برای چلسی دست پیدا کند. سوارس در ۸۶ بازی توانسته بود تعداد گل مشابهی برای لیورپول به ثمر برساند.

کاستا همچنین بعد از جیمی فلوید هسلبنک، سریع‌ترین بازیکن تاریخ چلسی است که به این تعداد گل در لیگ برتر دست یافته است. هسلبنک هلندی پیشتر توانسته بود در ۸۴ بازی، ۵۰ گل برای چلسی به ثمر برساند. 

کاستا علاوه بر دو گلی که برای چلسی زد، پاس گل اول تیمش را نیز به ادن هازارد داد تا شب خوبی داشته باشد. در حال حاضر کاستا با ۱۹ گل زده توانست یک پله در جدول گلزنان لیگ برتر صعود کند ولی راه سختی برای رسیدن به روملو لوکاکو در صدر دارد چراکه مهاجم بلژیکی اورتون توانسته است ۲۴ گل بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه