English

تا دقیقه ۳۰؛ استقلال ایران صفر - الاهلی امارات یک

استقلال ایران و الاهلی امارات از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با یک گل به سود نماینده امارات دنبال می‌شود.

تا دقیقه 30؛ استقلال ایران صفر - الاهلی امارات یک

به گزارش خبرگزاری موج، از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران از ساعت ۲۰:۱۵ مقابل تیم الاهلی امارات قرار گرفت. االاهلی و استقلال بعد از چهار بازی هفت امتیازی هستند اما به دلیل پیروزی نماینده امارات در بازی رو در رو، الاهلی در رده نخست و استقلال در رده دوم این گروه قرار گرفته‌اند. پیروزی استقلال صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی می‌کند و حتی شاگردان منصوریان شانس قطعی کردن سرگروهی خود را هم در این بازی دارند.

گل: در دقیقه 17 بازیکنان الاهلی حرکتی تیمی را مقابل محوطه جریمه استقلال آغاز کردند که با چند پاس کوتاه دفاع استقلال را جا گذاشتند و احمد خلیل دروازه مهدی رحمتی را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی

ترکیب الاهلی: ماجد ناصر، سامین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنغور، ولید عباس، خمیس اسماعیل، حبیب الفردان، اسماعیل الحمادی، اورتون ریبیرو، احمد خلیل و ماختی دیوپ

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی