English

شاگردان دجورجی در آستانه میزبانی باشگاه‌های جهان

تیم والیبال «زاکسا کوژله» لهستان، تنها ۲ ست تا راهیابی به مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های جهان و میزبانی این مسابقات فاصله دارد.

شاگردان دجورجی در آستانه میزبانی باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری موج، تیم والیبال «زاکسا کوژله» که هدایت آن را فردیناندو دجورجی، سرمربی تیم ملی لهستان بر عهده دارد، تنها 2 ست تا راهیابی به مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های جهان و میزبانی این مسابقات فاصله دارد.

شاگردان دجورجی در بازی نخست فینال لیگ لهستان با نتیجه 3 بر صفر مقابل «اسکرا بوهاتوف» به پیروزی رسیدند تا یک گام بزرگ برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود برداشته باشند. کوژله فقط به 2 ست پیروزی در بازی شنبه نیاز دارد تا به مقام قهرمانی پلاس لیگای لهستان برسد.

طبق تصمیم فدراسیون والیبال لهستان و توافق با فدراسیون جهانی، قهرمان لیگ لهستان به صورت اتوماتیک به عنوان میزبان به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان راه پیدا می‌‌کند. تیم‌های بانک سرمایه تهران، سادا کروزیرو برزیل پیش از این حضور خود در این رقابت‌ها را تثبیت کرده‌اند. قهرمان اروپا، قهرمان لیگ‌های 2 کشور برتر رنکینگ جهانی و 2 سهمیه آزاد، 8 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان در لهستان هستند که آذر ماه سال 1396 برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه