English

یادگار، آماده میزبانی از تراکتورسازی- استقلال

به گفته مدیر کل اداره ورزش استان آذربایجان شرقی ورزشگاه یادگار تبریز آماده میزبانی از بازی تراکتورسازی و استقلال است.

یادگار، آماده میزبانی از تراکتورسازی- استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های تراکتورسازی و استقلال در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا دیداری حساس را انجام خواهند داد. دیداری که به نوعی جنگ نایب قهرمانی است و برد در آن برای هردوتیم اهمیت زیادی دارد.


در چنین شرایطی نگرانی هایی بابت شرایط ورزشگاه یادگار در جریان بازی فردا وجود دارد اما مسئولان استان آذربایجان شرقی اعتقاد دارند همه چیز مهیای برگزاری بازی است.


جمشید نظمی، مدیرکل اداره ورزش استان آذربایجان شرقی در این باره اظهار داشت: همانند بازی های دیگر لیگ برتر عوامل اجرایی و برگزاری استادیوم یادگار امام (ره ) تبریز در کنار هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادها و ارگانهای ذیربط ، تمامی تمهیدات و اقدام ها و هماهنگی های لازم انجام شده است تا 31 فروردین شاهد حضور بیش از 70 هزار تماشاگر فهیم و پرشور آذربایجان شرقی در استادیوم باشیم و حماسه ای دیگر برای فوتبال تبریز شکل بگیرد.


وی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام در بازی با استقلال تهران دوباره ادب، مهمان نوازی و فرهنگ اصیل مذهبی و ملی خود را به فوتبال کشور نشان خواهند داد. فوتبال استان با حمایت پرشور و بی نظیر هواداران فهیم و با فرهنگ خود در جایگاه بالاتری از سایر رشته های ورزشی استان قرار دارد .


نظمی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار افزود: سیستم صوتی، اسکوربورد، جایگاه تماشاگران، زمین بازی، رختکن ها، ورودی های استادیوم و مسیرهای دسترسی آماده هستند تا شاهد حضور پرشور علاقمندان در این بازی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی