English

راجر فدرر به تنیس اوپن فرانسه می‌رسد؟

تنیسور سوئیسی اعلام کرد هنوز این احتمال وجود دارد که در مسابقات گرند پری فرانسه شرکت نکند و بخواهد تعطیلات خود بعد از تور ATP را افزایش بدهد.

راجر فدرر به تنیس اوپن فرانسه می‌رسد؟

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ،CNN راجر فدرر اعلام کرده است قبل از شروع مسابقات تنیس اوپن فرانسه حضور یا عدم حضور خود را اعلام می‌کند.

فدرر 35 ساله در این فصل در سه مسابقه بزرگ تنیس به قهرمانی رسید که یکی از آنها گرند پری استرالیا بوده است. فدرر تاکنون 18 بار قهرمان گرند اسلم شده است. او فصل گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی‌، 6 ماه ریکاوری داشت و بعد از این ریکاوری نیز بازگشت خوبی به مسابقات داشته است.

فدرر درباره احتمال حضور خود در مسابقات رولاس گاروس به CNN گفت‌: فکر نمی‌کنم که این بازی‌ها را از دست بدهم اما هنوز هم باید ببینم که چه اتفاقی می‌افتد. باید ببینم روی خاک رس چطور هستم. اگر حس کنم که 100 درصد نمی‌توانم عمل کنم. بهتر است که از بازی‌ها بگذرم. در این حالت استراحت من خیلی طولانی می‌شود. یعنی 10 هفته‌ استراحت خواهم داشت. با این حال فکر می‌کنم احتمال حضورم زیاد باشد.

ماه گذشته فدرر اعلام کرده بود پزشکش او را از بازی کردن زیاد بر روی زمین خاک رس منع کرده است زیرا تاثیر بازی بر روی خاک رس بر زانو زیاد است. فدرر که به دلیل کم کار بودن در فصل قبل از لیست 10 نفر برنز رنکینگ جهانی خارج شده بود، با عملکرد خوبش در این فصل به رتبه چهارم رسید. نتایج خوبی که او به دست می‌آورد اختلاف او از اندی ماری، تنیسور شماره یک جهان را کمتر می‌کند.

فدرر درباره رسیدن به رتبه اول رنکینگ جهانی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم بتوانم این کار را انجام بدهم. این چیزی بود که در 23 سالگی می‌خواستم. هنگامی آسیب‌دیدگی‌ دارم، این کار سخت است. ذهن من نیاز به استراحت دارد و نباید تحت فشار باشم. اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیار عالی است. امیدوارم بتوانم در ویمبلدون و اوپن آمریکا خوب ظاهر شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه