English

هواداران به باشگاه اعتماد داشته باشند

گلزاده: برای پرسپولیس برنامه ۱۰ ساله داریم!

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: برای باشگاه پرسپولیس برنامه‌های بلندمدت 5 و 10 ساله داریم.

گلزاده: برای پرسپولیس برنامه 10 ساله داریم!

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فارس، فرشید گلزاده درباره جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: ما امروز درباره برنامه‌ریزی آینده صحبت می‌کردیم الان فضای جدیدی ایجاد شده و ما به برنامه‌های بلندمدت‌تر فکر می‌کنیم. امروز صحبت از برنامه 10 ساله و 5 ساله شد تا جایی که چشم‌انداز روشن برای پرسپولیس ترسیم کنیم تا بتوانیم یک باشگاه بزرگ با زیرساخت‌های حرفه‌ای داشته باشیم. درباره موضوعات جاری هم صحبت‌هایی شد و مشکلات و مسائلی که باید مورد حل و فصل قرار بگیرد را هم موضوعات دیگر بود.

وی درباره اینکه شما صحبت از قراردادهای 10 ساله و 5 ساله کردید، اظهار داشت: خیر. ما از قرارداد صحبت نکردیم بلکه حرف ما از برنامه‌های بلندمدت و راهبردی است. چون می‌خواهیم بگوییم 10 سال دیگر باشگاه پرسپولیس در کدام جایگاه است. چطور باید به حوزه‌های دیگر ورود کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه تغییرات پی در پی در بحث مدیریت و اینکه این تغییرات باعث می‌شود این برنامه‌ها انجام نشود، اظهار داشت: ما می‌خواهیم با توجه به همین موضوعات یک زیرساخت حرفه‌ای برای پرسپولیس به یادگار بگذاریم تا این برنامه محور برنامه‌ها باشد نه اشخاص و سلایق. توفیقات خوبی با حضور طاهری به وجود آمد و پرسپولیس در این برهه‌ یکی از بهترین زمان‌های خود را تجربه کرد. باید باشگاه از تغییرات زیادی که احتمال دارد در آینده در آن ایجاد شود آسیب نبیند.

گلزاده درباره جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: در این زمینه هیأت مدیره خیلی در جریان امور نیست ما هم اطلاع زیادی از این برنامه نداشتیم.

وی درباره مسائل مالی باشگاه هم گفت: امروز صحبتی در این خصوص انجام نشده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا، اظهار داشت: طاهری و برانکو برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده‌اند هواداران هم نگران نباشند. هواداران می‌توانند اعتماد کنند و نگران آینده باشگاه نباشند. خبرهای خوبی برای هواداران تشکیل خواهد شد.

گلزاده درباره حمایت‌های اسپانسر از باشگاه هم، گفت: در آن برنامه بلندمدتی که داریم مسائل پایه‌ای اقتصادی را بنا خواهیم کرد تا تنوع مدل‌های درآمدی باشگاه ایجاد شود تا پرسپولیس به یک نوع درآمد وابسته نباشد. باید از مسیرهای مختلف درآمدزایی استفاده کرد تا بتوانیم در سال‌های آینده از پشتوانه خوبی برخوردار باشیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا اعضای هیأت مدیره پرسپولیس افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: این موضوع دست ما نیست و دست وزیر ورزش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی