English

باشگاه پرسپولیس در انتظار سازمان لیگ

احتمال دارد با توجه به زمان پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به عمان، جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر مقابل پدیده خراسان برگزار نشود.

باشگاه پرسپولیس در انتظار سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری موج، با مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در شانزدهمین دوره لیگ برتر، گمان می‌رفت که جشن قهرمانی این تیم چهارشنبه این هفته برابر پدیده خراسان در ورزشگاه آزادی برگزار شود. از آنجایی که پرسپولیسی‌ها ساعت 5 بامداد پنجشنبه برای دیدار با الهلال عربستان راهی عمان خواهند شد، این احتمال وجود دارد که جشن قهرمانی این تیم به تعویق بیفتد.

پندار خمارلو، مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: ما دنبال برنامه جشن قهرمانی نیستیم، چرا که متولی برگزاری مراسم سازمان لیگ است. هنوز اعلام نکرده‌اند که برنامه به چه صورت است و منتظر سازمان لیگ هستیم. ما نه دنبال جشن قهرمانی هستیم و نه صحبتی در این زمینه داریم.

وی افزود: طبق برنامه ساعت 17:45 روز چهارشنبه با پدیده خراسان بازی داریم و پنج صبح پنجشنبه راهی عمان خواهیم شد. ما نمی‌دانیم جشن قهرمانی چه زمانی برگزار می‌شود و نمی‌توانیم هم بگوییم جشن قهرمانی چه زمانی برگزار خواهد شد، چون متولی اهدای کاپ سازمان لیگ است. این سازمان هنوز صحبتی با باشگاه پرسپولیس نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی