English

ونگر: آرسنال فاجعه‌بار نبوده است

سرمربی آرسنال اعتراف کرد آنها در این فصل به اندازه کافی تیم خوبی نبودند ولی در ‌عین ‌حال فاجعه بار نیز ظاهر نشدند.

ونگر: آرسنال فاجعه‌بار نبوده است

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، آرسنال اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. بعد از چند نتیجه‌ ناامید کننده توپچی‌ها شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارند. به احتمال زیاد امسال برای اولین بار پایین‌تر از تاتنهام، دشمن همیشگی‌شان قرار خواهند گرفت.

آرسن ونگر درباره شرایط تیمش گفت‌: درست است به اندازه کافی خوب نبودیم ولی آن‌قدر هم فاجعه بار نبودیم که خیلی‌ها می‌گویند. تجربه من می‌گوید در حال‌ حاضر فقط باید به بازی بعد فکر کنیم و هرچه که در توان داریم نشان بدهیم. وقتی درباره قدرت ذهنی صحبت می‌کنیم، یعنی اینکه بازیکنان صرف نظر از فشار روانی بتوانند بازی خودشان را انجام بدهند. آن‌چه در حال‌ حاضر اهمیت دارد این است که بتوانند بازی بعدی را با برد به پایان برسانند. در سه ماه گذشته ثبات نداشتیم. در بازی‌های خارج از خانه ضعیف ظاهر شدیم ولی در خانه، فاجعه‌بار ظاهر نشدیم.

خیلی‌ چیزها درباره آینده آرسن ونگر به گوش می‌رسد و هنوز معلوم نیست سرنوشت او و ستارگانی همچون مسوت اوزیل و الکسیس سانچس چه می‌شود. این مربی فرانسوی امیدوار است بازیکنانش بتوانند قراردادشان را تمدید کنند. ونگر در پایان گفت‌: بازیکنان از من سوال می‌کنند آینده‌ام چه می‌شود ولی فکر می‌کنم مهم‌ترین مساله این است که درباره بازی بعد صحبت کنیم. اکنون وقت آن نیست که بخواهیم درباره این مساله صحبت کنیم که من فصل بعد می‌مانم یا خیر بلکه بهتر است در تابستان درباره این جور مسائل صحبت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه