English

با ثبت پنجمین گل حاج صفی؛

مربع گلزنی سپاهان به عدد ۲۱ رسید 

احسان حاج صفی مدافع چپ تیم سپاهان روز گذشته موفق شد با گلزنی مقابل گسترش فولاد تبریز تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 5 برساند.

مربع گلزنی سپاهان به عدد 21 رسید 

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر اگرچه بازیکنی را در کورس آقای گلی لیگ شانزدهم ندارد ولی 4 بازیکن این تیم نقش اصلی را در پیروزی های این تیم ایفا کرده اند.


در پایان هفته بیست و ششم طلایی پوشان 34 بار گلزنی کرده اند که آنها را در رتبه چهارم بهترین خط تهاجمی لیگ قرار می دهد و در مقابل 32 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند؛ موضوعی که نشان از عدم استحکام در خط دفاعی این تیم در طول فصل داشته است.


نکته جالب اینکه چهار بازیکن نقش اصلی را در گلزنی های تیم سپاهان به عهده داشته اند. برترین گلزن این تیم مسعود حسن زاده است که در نیم فصل دوم به این تیم پیوست و خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند؛ مهاجم فصل گذشته ذوب آهن در نیم فصل دوم موفق به زدن 6 گل شده است.


در رده دوم بهترین گلزن تیم سپاهان سه بازیکن 5 گله قرار دارند. مهرداد محمدی، جلال علی محمدی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که روی هم 15 بار برای تیمشان گلزنی کرده اند.


گلزنی حاج صفی مقابل گسترش فولاد بیست و یکمین گل مربع گلزنی طلایی پوشان در فصل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه