English

استکی: در بازی‌های پیش‌رو نباید از تیم ملی انتظار مدال داشت

مربی تیم ملی بوکس مدال در بازی‌های آسیایی را به دلیل جوان بودن تیم ملی بوکس کاری سخت دانست.

استکی: در بازی‌های پیش‌رو نباید از تیم ملی انتظار مدال داشت

به گزارش خبرگزاری موج علیرضا استکی، ضمن بیان اینکه شرایط تیم ملی بوکس خوب است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملی‌پوشان آمادگی خوبی دارند ولی کم تجربه هستند. اینکه تیم ملی جوان شده را نمی‌توان در نظر نگرفت و باید بدانیم که این بوکسورهای جوان و با انگیزه حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهند داشت. در حال حاضر انتظار مدال از این بوکسورها درست نیست و باید به آنها فرصت داد.

او در ادامه با بیان اینکه کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان غیرممکن نیست، افزود: همه ما می‌خواهیم که این اتفاق بیفتد چرا که اتفاق بسیار خوبی است. در حال حاضر تیم ملی و بوکسورهای ما تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهند و امیدواریم که بتوانند نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنند.

مربی تیم ملی بوکس در ادامه به اردوهای این تیم اشاره کرد و گفت: اردوها به صورت مداوم و مستمر پیگیری خواهد شد و فعلا نمی‌توان وقتی را برای اتمام اردوها در نظر گرفت. پس از بازی‌های آسیایی رقابت‌های کشورهای اسلامی را پیش‌رو داریم و به همین دلیل تا رسیدن به این مسابقات اردوها برگزار می شوند تا تیم ملی در شرایط ارمانی باشد.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با همت مسئولان در سال جدید و توجه و حمایت‌های این عزیزان به ورزش کشور مخصوصا رشته‌های رزمی مانند بوکس این رشته‌ها به دوران اوج خود برسند و رسالت خود در ورزش کشور را به گوش مردم ایران و جهان برسانند و به موفقیت برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه