English

سپاهان مدعی کسب سهمیه آسیا باقی ماند

تیم فوتبال سپاهان با غلبه بر تیم گسترش فولاد تبریز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ماند.

سپاهان مدعی کسب سهمیه آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، شاگردان زلاتکو کرانچار دیشب و درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال بازی خوبی را مقابل تیم جوان گسترش فولاد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام دادند و این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست دادند.

تنها گل این دیدار را احسان حاج صفی دردقیقه 45 درون دروازه تیم گسترش فولاد جای داد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم سپاهان با کسب هر سه امتیاز این دیدار، 39 امتیازی شد و به طور موقت به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد. تیم گسترش فولاد نیز با 33 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

در این دیدار شاگردان کرانچار از دقایق نخست با دراختیار گرفتن توپ و میدان برتری خود برحریف را دیکته کردند اما بازیکنان سخت کوش تیم گسترش فولاد، راه های نفوذ را کاملا بسته بودند تنها اشتباه آنان در دقیقه پایانی نیمه نخست رخ داد و طی آن حاج صفی بازیکن ملی پوش سپاهان در پشت محوطه جریمه گسترش فولاد، فرصت شونی پیدا کرد و با ضربه ای سنگین دروازه این تیم را گشود.

نیمه دوم باز هم برتری از آن بازیکنان تیم سپاهان بود و بازیکنان حریف همچنان چشم به ضد حملات داشتند و فرصت ها یکی پس از دیگری برای هر دو تیم از دست می رفت.

دراین نیمه همچنان چند موقعیت برای تیم سپاهان بدست آمد که مهمترین آن شوت سنگین جباروف بازیکن این تیم بود که به دیرک افقی دروازه تیم گسترش فولاد اصابت کرد و به خارج از زمین رفت و به گل تبدیل نشد و این دیدار درپایان با نتیجه یک برصفر تمام و به پایان رسید.

بیش از 10 هزار هوادار تیم سپاهان این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی