English

درکسلر: تلاش می‌کنم اوزیل را به پاری سن ژرمن بیاورم

ستاره آلمانی پاری سن ژرمن از تلاش خود برای آوردن مسوت اوزیل به تیم پاری سن ژرمن خبر داد.

درکسلر: تلاش می‌کنم اوزیل را به پاری سن ژرمن بیاورم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه کیکر، ژولین درکسلر در این فصل در تیم پاری سن ژرمن عملکرد خوبی ارائه داد و توانست چشم ها را به خود خیره کند. در هیمن رابطه صحبت هایی مبنی بر خداحافظی مسوت اوزیل از آرسنال به گوش می رسد و گفته می شود این بازیکن در پایان فصل آرسنال را ترک می کند.

درکسلر بعد از کوین ترامپ دومین بازیکن آلمانی تیم فرانسوی پاری سن ژرمن است. او درباره جذب مسوت اوزیل بازیکن طراح تیم آرسنال گفت: من خیلی دوست دارم که اوزیل را د رآرسنال ببینم. قرارداد او با آرسنال به زودی به پایان می رسد و من دوست دارم او به من در پاریس بپیوندد و در کنار هم بازی کنیم. او بازیکن بسیار بزرگی است و من او را به خوبی می شناسم. اوزیل بازیکن خیلی خوبی است و می خواهد بهترین بازی‌ها را برای تیمش و تیم ملی آلمان داشته باشد. 

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که خود مسوت اوزیل صحبتی درباره آینده خود نکرده است و تنها ابراز امیدواری کرد بتواند فصل جاری را با آرسنال به خوبی به پایان برساند و در ادامه برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند. اوزیل قرار است در تابستان با سران آرسنال درباره ماندن یا رفتن از این تیم تصمیم گیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه