English

رونالدو: گل‌هایم در مونیخ تأثیرگذار و بی‌نظیر بودند

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از ثبت رکوردی جدید در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا ابراز رضایت کرد و آن را مایه مباهات خود دانست.

رونالدو: گل‌هایم در مونیخ تأثیرگذار و بی‌نظیر بودند

به گزارش خبرگزاری موج، کریستیانو رونالدو با 2 گلی که در پیروزی چهارشنبه شب رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ زد، نه تنها به کهکشانی‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک بزرگی کرد بلکه به اولین بازیکن تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا شمار گل‌هایش 3 رقمی می‌شود و به عدد 100 می‌رسد.

رونالدو که نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش لیونل مسی 97 گله است، درباره برد رئال در آلمان و رکورد خودش گفت: برای من به ثمر رساندن 100 گل در اروپا افتخاری بزرگ است. می‌خواهم از باشگاه رئال مادرید، هم‌تیمی‌هایم و هواداران برای اینکه فرصت تجربه چنین دوران درخشانی را به من دادند تشکر کنم. زمانی که شروع به گلزنی در لیگ قهرمانان کردم، هرگز تصور نمی‌کردم که روزی به این رکورد برسم چون رقمی بسیار بزرگ و رسیدن به آن بسیار سخت است.

به عقیده رونالدو یکی از سرنوشت‌سازترین مقاطع بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید پنالتی بود که آرتورو ویدال، هافبک باوارایی‌ها از دست داد.

وی اظهار داشت: فکر می‌کردم که بازی سختی از آب درآید اما زمانی که آنها پنالتی‌شان را به هدر دادند، مطمئن شدم که تیم ما انگیزه و جرأت بیشتر پیدا می‌کند. در نیمه دوم، به نظر می‌رسید که همه چیز بر وفق مراد ما باشد. من گل زدم اما اوضاع می‌توانست بهتر از این هم باشد. من گل‌هایم را به شیوه‌ای بسیار ساده توصیف می‌کنم. آنها تأثیرگذار بودند و بی‌نظیر بودند چون با آنها ما دیداری که داشتیم می‌باختیم را بردیم و من از اینکه به تیمم کمک کردم بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم که ما الان یک برتری جزئی داریم و امیدوارم که در بازی برگشت در برنابئو، هواداران باز هم کنار ما باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه