English

برلوسکونی: مجبور بودم میلان را بفروشم

سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق باشگاه میلان، تایید کرد که فروش این باشگاه برای بازگشت این تیم به جمع بهترین های فوتبال اروپا ضروری بود.​​​​​​​

برلوسکونی: مجبور بودم میلان را بفروشم

به گزارش خبرگزاری موج، برلوسکونی که از سال 1986 مالک باشگاه میلان بود، در این مدت با این تیم به افتخارات زیادی رسید اما سرانجام به دلیل مشکلات مالی مجبور شد 99.9 درصد از سهام روسونری را بفروشد.

یک کنسرسیوم چینی با پرداخت 740 میلیون یورو، میلان را از برلوسکونی خرید و او در نامه ای سرگشاده، از دلایلش برای این تصمیم گرفت.

او نوشت:" بعد از بیش از 30 سال، من جایگاه ریاست میلان را ترک می کنم. من با احساس و درد این کار را می کنم اما با این آگاهی که در فوتبال مدرن، برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا و جهان، نیاز به سرمایه گذاری و منابع مالی است که تنها یک خانواده نمی تواند آن را تامین کند.

برلوسکونی: مجبور بودم میلان را بفروشم

من هرگز احساساتی که میلانی ها به ما دادند را فراموش نمی کنم. هرگز قدردانی هوادرانی که از من به خاطر سال های ریاست در باشگاه و بردن جام های متعدد تشکر کردند، از یاد نمی برم.

باید ار آدریانو گالیانی تشکر کنم که سازنده خستگی ناپذیر و موتور میلان بود. و از صمیم قلب از همه طرفداران هم تشکر می کنم؛ میلیون ها نفری که در سراسر دنیا ورزشگاه ها را پر می کردند تا فریاد بزنند:زنده باد میلان."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی