English

امید آنچلوتی به بازیکن عصا به دست

هوملس، علامت سوال بزرگ مونیخی‌ها برای سفر به مادرید

کادرپزشکی بایرن مونیخ برای مسابقه برگشت مقابل رئال مادرید تلاش مضاعفی آغاز کرده‌اند تا مصدومیت مدافع میانی تیم‌شان را برطرف کنند.

هوملس، علامت سوال بزرگ مونیخی‌ها برای سفر به مادرید

به گزارش خبرگزاری موج، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مسابقه رفت، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد که در خارج از خانه تیم بایرن مونیخ را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و با این برد شیرین خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی آماده کند.

در این دیدار حساس بایرن مونیخ علاوه بر لواندوفسکی، یک غایب بزرگ نیز به نام مت هوملس در خط میانی داشت، جایی که مارتینز در این پست بازی کرد و در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

مونیخی ها پس از گذشت چند ساعت از این شکست سنگین خانگی به ارزیابی و بررسی علت باخت به رئال مادرید پرداخته‌اند و در تحلیل‌ها یه نکته به وضوح مشاهده می شود؛ غیبت هوملس و ضعف خط دفاعی بایرن مونیخ.

کارشناسان آلمانی معقتدند که هر طور شده باید مونیخی ها هوملس را برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو آماده کنند چرا که در قلب خط دفاعی با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که به دلیل مصدومیت هوملس از ناحیه پا، این بازیکن مسابقه برگشت بایرن مونیخ با رئال مادرید را نیز را از دست داده‌،اما حالا با توجه با شکست در بازی خانگی وضعیت فرق کرده و تلاش کادر پزشکی دو چندان شده تا وی برای مسابقه برگشت در پایتخت اسپانیا آماده شود.

هوملس امروز در مصاحبه ای کوتاه درباره آخرین شرایط جسمانی خود گفت: تا الان فقط یه جمله می توانم بگویم که شرایطم به مراتب بهتر از قبل شده است.

مدافع آلمانی در واکنش به این سوال که آیا به مسابقه برگشت با رئال مادرید می رسی یا نه، گفت: واقعا رسیدن به این دیدار کار بسیار سختی است چون من در سال 2009 نیز زانوی خود را عمل جراحی کردم و حالا درمان در این مدت زمان کوتاه کار بسیار سختی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی