English

دو باخت ناامید کننده برای مس و ابراهیم زاده

نارنجی پوشان کرمانی نتوانستند از فرصت دو بازی 6 امتیازی با بالانشینان جدول استفاده کنند تا شانس آنها برای صعود به حداقل برسد.

دو باخت ناامید کننده برای مس و ابراهیم زاده

به گزارش خبرگزاری موج، عملکرد مس کرمان در دور برگشت رقابتهای دسته اول این تیم را تبدیل به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر کرده بود تا پس از چند سال وقفه نارنجی های کرمانی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار داشته باشند اما دو باخت این تیم برابر تیم های بالانشین باعث شد تا مسیر هموار مس کرمان برای صعود ناهموار شود.
شاگردان ابراهیم زاده در هفته سی ام مسابقات در رشت در اولین دیدار 6 امتیازی برابر سپیدرود شکست خوردند تا شانس بزرگ خود برای فرار در جدول را از دست بدهند. نارنجی های کرمانی در دومین دیدار 6 امتیازی برابر خونه به خونه نیز راه به جایی نبردند و در حالیکه با یک گل از حریف خود جلو بودند، مغلوب شاگردان دست نشان در بازی خانگی شدند تا در پایان هفته با 48 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول برای صعود امیدوار به کسب معجزه داشته باشند.
شاگردان ابراهیم زاده در جدول رده بندی در رتبه ششم حضور دارند و اگر نتیجه بازی خونه به خونه برابر نساجی به سود بابلی ها اعلام شود، با یک رتبه تنزل به رده هفتم خواهند رفت تا در سه بازی آینده با حداقل امید به صعود در مسابقات حاضر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه