English

بارترا تحت عمل جراحی قرار گرفت

مارک بارترا، مدافع دورتموند، شب گذشته پس از انفجاری که در نزدیکی اتوبوس حامل تیم دورتموند رخ داد، از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بارترا تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، بارترا تنها کسی بود که در این اتفاق دچار مشکل مجروحیت شد. اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند از هتل به سمت سیگنال ایدونا پار در حرکت بود که انفجاری در نزدیکی آن رخ داد که این انفجار باعث شکستگی مچ دست مارک بارترا، مدافع دورتموند شد. حال باشگاه دورتموند تایید کرد که این مدافع اسپانیایی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بارترا تحت عمل جراحی قرار گرفت

پس از اتفاقات شب گذشته، بازی دو تیم به امشب جا به جا شد. بارترا نیز که اخیرا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود، حال مدتی از میادین به دور خواهد بود. فدراسیون اسپانیا نیز بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد. در این بیانیه آمده:

" فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد حمایت کامل خود را از مارک بارترا، مدافع تیم ملی اسپانیا پس از اتفاقاتی که در جریان انفجار در نزدیکی اتوبوس دورتموند رخ داد، اعلام کند. فدراسیون اسپانیا برای بارترا آرزوی سلامتی هر چه زودتر دارد و اتفاقات شب گذشته را محکوم می‌کند."

رومن بورکی، گلر دورتموند نیز در این رابطه گفت:" من در ردیف عقب کنار بارترا نشسته بودم. ناگهان شیشه فرو ریخت و همین موضوع به بارترا صدمه جدی وارد کرد. پس از انفجار همه ما روی کف اتوبوس دراز کشیدیم و نمی‌دانستیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه شوکه بودیم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی