English

فراهانی:

دایی نفت را از این شرایط بیرون می‌آورد

گلر نفت می‌گوید هیچ کس به جز آقای دایی و خلیلی بالای سر تیم نیست و مشکلات در روند نتیجه‌گیری‌شان تاثیرگذار است.

 دایی نفت را از این شرایط بیرون می‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج، میلاد فراهانی علت عدم نتیجه‌گیری‌شان در بازی‌های اخیر را حل نشدن مشکلات تیم نفت می‌داند و گفت: با شرایطی که در نفت حاکم است بهتر از این نمی‌توان نتیجه گرفت. ما نه زمین تمرینی مناسب و نه حتی تغذیه درست و حسابی داریم. ما حتی لباس دوم نداریم و طبق صحبت‌های آقایی دایی اگر در بازی‌ای پیراهن‌ بازیکنان دچار مشکل شود باید با همان پیراهن به کارشان ادامه دهند!

وی در ادامه گفت: نکته جالب این است که هیچ مسئولی جز آقای دایی و خلیلی بالا سر ما نیست فقط نام سهامداران ما تغییر کرده وگرنه هیچ تغییری شما نسبت به سال گذشته در نفت نمی‌بینید. البته آقای تاج در جلسه‌ای قول داده‌اند با مسئولین شرکت بهنام پیشرو صحبت خواهند کرد و برای حل مشکلات تیم نفت تلاش خواهند کرد.

او درخصوص شرایط نفت در بازی با حریفان تصریح کرد: بچه‌ها روحیه خوبی در بازی‌ها ندارند. آنها با وجود برخورد با چنین مشکلاتی باز هم تمام تلاششان را در اکثر بازی‌ها به کار می‌بردند تا بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند که تا به اینجای کار به در بسته خورده‌ایم اما مطمئن باشید با انگیزه‌ای که آقای دایی در تمرینات به تیم تزریق می‌کنند از این شرایط خارج خواهیم شد. ما می‌دانیم باید برای خودمان بازی کنیم و فارق از بازی جام‌حذفی باید با بازی خوب در لیگ سهمیه آسیایی کسب کنیم اما خب به طبع شرایط نامناسب باشگاه تاثیرش را روی روند نتیجه‌گیری‌مان خواهد گذاشت.

گلر نفت در خصوص بازی با فولاد هم خاطرنشان کرد: بازی با فولاد بازی سنگینی است، آنها شرایط خوب و مناسبی نسبت به ما دارند. ما هیچ وقت برای باخت به میدان نمی‌رویم و در تمام بازی‌های باقی مانده تا پایان لیگ بهترین نمایش و بازی‌مان را ارائه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه