English

دریافت رضایتنامه و حضور در تیم خارجی؛

سرنوشت رضاییان با پرسپولیس مشخص شد

رامین رضاییان با حضور علی پروین و دیگر مسوولان پرسپولیس تکلیف نهایی‌اش برای فصل آینده را مشخص کرد.

سرنوشت رضاییان با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، رامین رضاییان که در اواخر سال گذشته به دلیل درگیری در اردوی امارات از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج و در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، در نهایت از سوی این مربی از لیست سرخپوشان در ادامه راه خارج شد.
رامین رضاییان که به واسطه این برخورد به دنبال جدایی و دریافت رضایتنامه‌اش از این باشگاه بود تا از سردرگمی به وجود آمده خارج شود، در نهایت با وساطت علی پروین، اسطوره این باشگاه توانست جلسه ای با مسوولان باشگاه برگزار کند تا تکلیف رضایتنامه اش مشخص شود.
با وساطت علی پروین که در جلسه مابین علی اکبر طاهری، گرشاسبی و ترکاشوند به همراه رامین رضاییان و محمدرضا شهبازی در این جلسه حضور یافته بود، علی اکبر طاهری موافقت خود را با جدایی این بازیکن و رضایتنامه او را اعلام کرد. قرار شده رامین رضاییان فردا با پرداخت مبلغ مدنظر این باشگاه رضایتنامه خود را برای حضور در تیمی خارجی را دریافت کند. طبق این اعلام رضایتنامه این مدافع ملی پوش تنها برای حضور در باشگاه خارجی داده خواهد شد.
باید دید رامین رضاییان در فصل آینده چه گزینه‌ای را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد و موفق خواهد شد با تکیه بر عملکرد فنی خود بار دیگر در ترکیب ثابت تیم ملی حضور یابد یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه