English

استیماچ و زهیوی، بدشانس های لیگ ستارگان

رحیم زهیوی ستاره خوزستانی تیم الشحانیه فصل بعدی در لیگ ستارگان قطر یا لیگ ایران توپ می زند، احتمال حضور مجدد او در الشحانیه بسیار کم است. 

استیماچ و زهیوی، بدشانس های لیگ ستارگان

به گزارشخبرگزاری موج، رحیم زهیوی ستاره نیم فصل اول استقلال خوزستان پس از سرو صدای فراوان به الشحانیه قطر پیوست. او که برای ستاره شدن و دیده شدن برای حضور در ترکیب تیم ملی این لیگ را انتخاب کرده بود، برای اولین پاس گل خود تنها 4 دقیقه فرصت خواست و در چهارمین دقیقه حضورش در میدان لیگ ستارگان قطر پاس گل زیبایی به هم تیمی های خود داد.

این پاس گل برای زهیوی گران تمام شد و مصدومیت باعث شد که نتواند 90 دقیقه در میدان حاضر باشد، ستاره سوسنگردی تیم الشحانیه به دلیل مصدومیت چند بازی را از دست داد و بعد از چند بازی چند دقیقه بازی کرد.

استیماچ و زهیوی، بدشانس های لیگ ستارگان

حضور او از ابتدای بازی برابر الوکره باعث شد تا ستاره خوزستانی ها بازهم بدرخشد و 2 گل وارد دروازه این تیم بکند تا در آن زمان امیدهای الشحانیه بیشتر شود.
زهیوی بازهم مصدوم شد و چندین بازی دور ماند، استیماچ سرمربی این تیم مانع از این شد که تمام مدت استراحت زهیوی تمام شود و او را در بازی با العربی بازی داد که زهیوی در همان نیمه اول گل زد و نتوانست بازهم نیمه دوم را ادامه بدهد.

بر اساس شنیده ها، زهیوی با 2 پیشنهاد جدی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده و به احتمال فراوان فوتبالش را در فصل آینده در لیگ برتر ایران یا در لیگ ستارگان قطر می گذراند و احتمال ماندنش با توجه به سقوط الشحانیه در این تیم بسیار پایین است.

رحیم زهیوی در لیگ ستارگان قطر فرصت زیادی پیدا نکرد اما در همان فرصت کوتاه 3 گل زد و 2 پاس گل داد تا به چشم بیاید شاید اگر زهیوی بدشانس نبود، الشحانیه اکنون ماندنش در لیگ ستارگان قطعی شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه