English

یادداشت مفسر معروف فوتبال یونان درباره گل‌های مهم انصاری‌فرد

مفسر مطرح فوتبال یونان یادداشتی را با عنوان گل‌های کریم انصاری‌فرد در 2 بازی مهم المپیاکوس برای سایت رادیو ورزش یونان نوشت.

یادداشت مفسر معروف فوتبال یونان درباره گل‌های مهم انصاری‌فرد

به گزارش خبرگزاری موج، کریستوفر اوانگلاتو یادداشت خود را این‌گونه آغاز کرده است: یک واقعیت وجود دارد که کریم انصاری‌فرد نباید از کانون توجه المپیاکوس دور بماند. او در 2 بازی بسیار مهم المپیاکوس برابر تیم‌های عثمانلی اسپور ترکیه در لیگ اروپا و آترومیتوس در سوپر لیگ یونان گل‌هایی به ثمر رساند. انصاری‌فرد در 2 دیدار با بشیکتاش در لیگ اروپا و کورفو در سوپر لیگ یونان نشان داد که با پیدا کردن راه دروازه حریفان می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

در ادمه این تحلیل آمده است: حقیقت است که انصاری‌فرد در بازی بین‌المللی المپیاکوس 2 گل مهم را به ثمر رساند و در بازی با بشیکتاش نیز زمینه‌ساز گلزنی کامبیاسو شد. هیچ‌کس در المپیاکوس نمی‌گوید که به گلزنی کریم نیاز نداریم. این واقعیت ندارد، زیرا تمام تیم‌ها از مهاجم مرکزی خود انتظار گل دارند. از سویی باید این مسئله را در نظر بگیریم اگر مهاجم تیمی به آسانی نمی‌تواند گل بزند می‌توانند از توانمندی‌های بازیسازی و فرصت‌آفرینی او بهره لازم را ببرند. این همان چیزی است که در نوع بازی کریم دیده می‌شود.

یادداشت مفسر معروف فوتبال یونان درباره گل‌های مهم انصاری‌فرد

اوانگلاتو در خاتمه نوشت: المپیاکوس در بازی یکشنبه آینده برابر لوادیاکوس با کسب پیروزی می‌تواند قهرمانی زودهنگام خود در سوپر لیگ یونان را مسجل کند و سپس باید مهیای رویارویی با تیم آاک در نیمه‌نهایی جام‌ حذفی شود. این یک مسئله بزرگ برای المپیاکوس است تا در این بازی‌ها توسط کریم انصاری‌فرد که مهاجم اصلی محسوب می‌شود یا کاردوزو به گل برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه