English

زیدان:

تنها می‌دانم تا پایان فصل سرمربی مادرید هستم

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که از ادامه حضورش در این تیم خبر ندارد و تنها می‌داند تا پایان فصل هدایت تیم مادریدی را بر عهده خواهد داشت.

تنها می‌دانم تا پایان فصل سرمربی مادرید هستم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه عصر در هفته سی و یکم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نقش هواداران در این بازی حساس مهم و اساسی است. البته همیشه حضورشان اهمیت دارد. هواداران بیش از همیشه از ما حمایت خواهند کرد. آن‌ها نیز به همراه ما بازی خواهند کرد.
سرمربی رئال مادرید افزود: بازی فردا آسان نخواهد بود. نمی‌دانم حریف چگونه بازی خواهد کرد. برای من بازی خودمان اهمیت دارد. اتلتیکو نخواهد گذاشت به آسانی کار کنیم. باید دید شرایط بازی چگونه پیش خواهد رفت.

زیدان افزود: همه از خط دفاعی اتلتیکو صحبت می‌کنند. اتلتیکو خوب دفاع می کند اما تنها این ویژگی را ندارد. در سال‌های اخیر در مالکیت توپ بهتر شده‌اند، خوب دفاع و حمله می‌کنند. می‌دانند چگونه بازی کنند. تلاش خواهیم کرد آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم.
سرمربی فرانسوی رئال درباره بازیکنان اصلی تیمش گفت: 9 بازی پیش رو داریم. برای من همه بازیکنان مهم هستند. تنها BBC اهمیت ندارند. آن‌ها نیز می‌دانند یک گروه و یک تیم مهم هستند و همه اهمیت دارند. زمان انتخاب ترکیب اصلی سخت است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید بازی به بازی پیش برویم و امیدوارم بازیکنان از لحاظ جسمانی مشکلی پیدا نکنند.
زیدان در مورد نبود کریستیانو رونالدو برابر لگانس اظهار کرد: از قبل برنامه‌ریزی نشده بود. با او پیش از بازی صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم بازی نکند. در رابطه با دیگر بازیکنان نیز همین اتفاق افتاد.

سرمربی مادرید درباره احتمال از دست رفتن قهرمانی گفت: نمی‌دانم یک شکست خواهد بود یا نه. تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد. برای قهرمانی در این بازی‌ها حضور داریم. می‌خواهیم همه چیز خوب پیش برود. تا پایان تلاش خواهیم کرد. تاکنون این کار را انجام داده‌ایم اما هنوز به هدف‌مان نرسیده‌ایم. لالیگا و لیگ قهرمانان هنوز در جریان است.

مادرید در بازی رفت با سه گل اتلتیکو را شکست داد. زیدان در این باره گفت: هر دیدار متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد. آن‌ها خوب بازی می کنند و اصلا به نتیجه بازی رفت توجه نمی‌کنم.

زیدان در رابطه با آینده‌اش گفت: هیچ چیز مشخص نیست. ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. تنها می‌دانم تا پایان فصل سرمربی مادرید هستم. خودم را برای همه چیز آماده کردم. من تنها درباره بازی پیش‌رو صحبت می‌کنم و تا پایان مربیگری‌ام در مادرید این چنین خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه