English

از بازگشت رحمتی تا غیبت سه مهره ی کلیدی؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر گسترش فولاد

آبی پوشان در روزی که منصوریان و سه مهره خود را در اختیار ندارند دیدار حساسی را برابر گسترش فولاد برگزار می کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گسترش فولاد

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال تهران در روزی که علیرضا منصوریان را در کنار خط در اختیار ندارد و سه مهره کلیدی اش را به دلایل مختلف با خود به تبریز نبرده، برابر شاگردان کمالوند قرار می گیرد.


استقلال البته در این بازی بعد از چهار هفته می تواند از مهدی رحمتی درون دروازه خود استفاده کند و مگویان بعد از بازگشت از مصدومیت شرایط خوبی برای اضافه شدن به ترکیب آبی ها دارد. همچنین بهنام برزای نیز با پایان یک جلسه محرومیت احتمالا در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت.


به این ترتیب مهدی رحمتی در این بازی دروازه بان استقلال است و خط میانی آبی ها با توجه به اینکه پادوانی در هفته گذشته دو جلسه تمرین نکرده بود، با حضور مجید حسینی و رابسون در مرکز و زکی پور و مگویان در جناحین شکل خواهد گرفت. منصوریان در این بازی احتمالا به حیدری استراحت خواهد داد تا این بازیکن را با آمادگی بالا برای دیدار برابر لوکوموتیو در اختیار داشته باشد.


با غیبت نورافکن در این بازی ابراهیمی و باقری در مرکز خط میانی قرار می گیرند و فرشید اسماعیلی نیز هافبک تهاجمی آبی ها خواهد بود. بهنام برزای و محسن کریمی نیز دو بال استقلال در این دیدار هستند تا علی قربانی با حضور در راس خط حمله استقلال، جانشین کاوه رضایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه