English

صادقی از مهار دایی تا کار سخت مقابل طارمی

امیرحسین صادقی در این فصل یکی از ستون های تیم پیکان در خط دفاعی بوده و سعی داشته با استفاده از تجربه خود به ساختار خط دفاعی تیمش استحکام بخشد.

صادقی از مهار دایی تا کار سخت مقابل طارمی

به گزارش خبرگزاری موج، صادقی در روزهایی که کمتر نام او در فوتبال ایران شناخته شده بود، رو در روی علی دایی قرار گرفت و در مهم ترین بازی خود در آغاز دوران حرفه ایش مامور مهار بهترین گلزن جهان شد. مدافع سابق استقلال تهران دو فصل پیش با ناراحتی از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شد و به صبای قم پیوست تا شاگرد علی دایی شود و یک فصل همراه با موفقیت را با این تیم پشت سر گذاشت.

در لیگ شانزدهم و با صعود پیکان به لیگ برتر صادقی به این تیم پیوست و به یکی از مهره های کلیدی مجید جلالی بدل شد؛ البته تیم پیکان تاکنون 32 گل دریافت کرده که این تیم را در رتبه دوم بدترین خط دفاعی پس از ماشین سازی قرار می دهد.

صادقی از مهار دایی تا کار سخت مقابل طارمی


صادقی در کنار سیاوش یزدانی به احتمال زیاد مردان قلب خط دفاعی پیکان در دیدار برابر پرسپولیس خواهند بود و کار سختی مقابل مهاجمان این تیم در پیش خواهند داشت. مهدی طارمی اکنون با 13 گل و هم رده با ساسان انصاری در رتبه اول جدول گلزنان لیگ قرار گرفته و با توجه به شکست پرسپولیس در بازی مقابل نفت آبادان و عدم گلزنی طارمی در این دیدار، مهاجم پرسپولیس تمام تلاش خود برای گلزنی در این دیدار حساس به کار خواهد بست.


دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و مدافعین تیم پیکان به خوبی از عهده مهار مهاجمین تیم پرسپولیس برآمدند؛ دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و نمایش امیرحسین صادقی می تواند نقش تاثیرگذاری در شکل دهی به خط دفاعی پیکان و در نهایت نتیجه دیدار ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی