English

کار کردن همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی خودکشی است

استویچف: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام/ پول مهمترین فاکتور برای من نیست

مربی بلغاری والیبال دنیا که یکی از گزینه‌های مربیگری تیم‌ملی ایران لقب گرفته بود در خصوص آینده خود اظهار داشت: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام.

استویچف: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌ام/ پول مهمترین فاکتور برای من نیست

به گزارش خبرگزاری موج، «رادوستین استویچف» پس از ترک تیم باشگاهی «ترنتینو» به یکی از بهترین گزینه‌های مربیگری در دنیا بدل شد. وی حتی یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی والیبال ایران بود که پس از مدتی با فدراسیون به توافق نرسید.

استویچف که هنوز با تیمی قرارداد نبسته در خصوص مربیگری تیم باشگاهی مودنای ایتالیا گفت: منتظر چنین پیشنهادی هستم. اکنون از 2 تیم باشگاهی در ایتالیا و 2 یا 3 تیم ملی، پیشنهادی دریافت کرده‌ام ولی به طور قطع نمی‌توانم از آینده خود چیزی بگویم.

مربی بلغاری والیبال دنیا ادامه داد: پول مهمترین فاکتور برای من نیست. این انتخاب برای من بسیار مهم بوده و برای پیشنهادی خوب منتظر می‌مانم.

استویچف در خصوص قبول کردن فعالیت همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی اظهار داشت: این یک خودکشی است. در بلغارستان چنین کاری کردم که بسیار سخت بود. کار باشگاهی 8 تا 9 ماه طول می‌کشد و تنها 4 تا 5 روز استراحت داریم. اگر تیم ملی نیز به این اضافه شود از لحاظ فیزیکی و ذهنی بسیار پربار و سخت می‌شود. پس از این ترجیح می‌دهم تنها روی یک تیم تمرکز کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه