English

نگران اخراج شدنم نیستم

پیولی: به سامپدوریا باختیم چون تیم متحدی نبودیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر دلیل شکست خانگی شاگردانش برابر آبی‌پوشان شهر جنوا را نبود اتحاد میان آنها دانست.

پیولی: به سامپدوریا باختیم چون تیم متحدی نبودیم

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال اینتر در دیداری خانگی از هفته سی‌ام سری A به مصاف سامپدوریا رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

با این نتیجه اینتر 55 امتیازی ماند و در رده ششم جدول - 9 امتیازی آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا - باقی ماند. این تیم اما در حالی بازی را باخت که در نیمه اول از میهمانش پیش بود هر چند در نیمه دوم ورق به سود سامپدوریا برگشت.

استفانو پیولی، سرمربی اینتر در پایان این بازی به شبکه پرمیوم اسپورت گفت: اینکه در مقطع پایانی فصل چنین نتیجه‌ای برای ما رقم خورده، اتفاق بدی است اما حالا ما باید ثابت کنیم اینتر آن تیمی نیست که در نیمه دوم بازی دیدید. در زمین بازی زمانی که تمام تلاش‌تان را انجام و توانایی‌های‌تان را نشان ندهید «هو» می‌شوید، البته این را هم بگویم تا زمانی که سامپدوریا گل تساوی را نزده بود، تیم ما داشت خوب بازی می‌کرد اما کنترل حریف کار آسانی نیست. بعد از آن اتحاد تیمی ما از هم پاشید و با اینکه موقعیت‌هایی برای پیش افتادن داشتیم، این کار را نکردیم چون تیمی متحد نبودیم. این همان چیزی است که بابتش افسوس می‌خورم.

پیولی ادامه داد: وقتی بازیکنان بیش از اندازه به بازی‌های انفرادی روی می‌آورند، تیم به دردسر می‌افتد. سامپدوریا به ما فضاهای خالی زیادی در جناحین می‌داد. ما هم از این فضاها به خوبی استفاده کردیم اما در ارسال‌های‌‌مان دقت کافی نداشتیم. سامپدوریا هم در پایان موقعیت گلزنی داشت و ما باید بیشتر حواس‌مان را جمع می‌کردیم. اگرچه بازیکنان ما با جان و دل بازی می‌کردند اما زمانی که پای تعادل در ترکیب تیم به میان می‌آید، همه چیز سخت می‌شود.

با ایجاد 9 امتیاز فاصله میان اینتر و رده سوم جدول که در اختیار ناپولی است و کمرنگ شدن شانس نراتزوری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، آیا پیولی نگران اخراج شدنش نیست؟

سرمربی پیشین لاتزیو در پاسخ به این سؤال تأکید کرد: من هیچ نگرانی چیز گرفتن بهترین بازی از بازیکنانم ندارم. نتایج آینده مرا تعیین می‌کنند اما شما بیش از اندازه دارید این موضوع را بزرگ می‌کنید. من نگران آینده‌ام نیستم و به آن فکر هم نمی‌کنم. روز آخر فصل ارزیابی‌های‌مان را انجام خواهیم داد اما تا آن زمان فرصت‌های دیگری داریم تا نشان دهیم که تیم باارزش هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه