English

پوچتینو: تاتنهام هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد

سرمربی تاتنهام می گوید تیمش برای گسب قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

پوچتینو: تاتنهام هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از دیلی میرور، در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها تاتنهام در زمین برنلی در حالی که در نیمه نخست با تساوی بدون گل متوقف شده بود، با دو گل به برتری رسید اریک دایر و سون هیونگ مین برای تاتنهام گل زدند.

مائوریسیو پوچتینو بعد از برد تیمش رد این دیدار گفت:‌ به بازی خوب تیمم می بالم. نمایش خیلی خوبی داشتیم و به همین خاطر به تیمم افتخار می کنم. در نیمه دوم فوق العاده بودیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. برد بسیار دشواری داشتیم. در زمین برنلی کسب این برد خیلی اهمیت داشت و توانستیم به این مهم دست یابیم. منتظر هستیم تا چلسی امتیاز از دست بدهد. باید خودمان را آماده کنیم که اگر چلسی امتیاز از دست داد 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم. خوشحالم که تیمم الان در این جایگاه قرار دارد. حالا باید به فکر بردن بازیهای بعد باشیم و منتظر باشیم تا چلسی امتیاز از دست بدهد.اختلاف 10 امتیازی با صدر جدول خیلی زیاد بود ولی حالا که اختلاف به 7 امتیاز رسیده است خیلی کم و خوب است.

این مربی آرژانتینی ادامه داد: ما هم‌چنین منتظر بهتر شدن شرایط هری کین هستیم. شرایط او روز به روز بهتر می‌شود و احتمالاً طی هفته‌های آینده به زمین بازگردد. برای بازیهای مهم هفته های بعد به این بازیکن نیاز خواهیم داشت و تیم پزشکی تلاش می کند تا بتواند او را به بازیهای بعدی تیم برساند. تنها چیزی که الان باید داشته باشیم ثبات است. در خیلی از بازیها امتیاز از دست دادیم که ناراحت کننده بوده ولی باید از الان تنها روی برد تمرکز کنیم. کسب چند برد پی در پی شرایط را برای ما خیلی بهتر خواهد کرد و امیدوار هستیم این اتفاق برای ما رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی