English

بختیار رحمانی:

هواداران استقلال درباره من اشتباه می‌کنند

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است شعارهایی که هواداران استقلال علیه او می‌دهند درست نیست و دلایل این شعارها مسائل دیگر است.

هواداران استقلال درباره من اشتباه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج،‌ بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال خوزستان پس از شکست مقابل تیم سابقش درباره این دیدار اظهار کرد:‌ متأسفانه نیمه دوم عقب کشیدیم اما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. بازی متعادلی را شاهد بودیم و تنها تفاوت ما سانترهای بازیکنان استقلال از جناحین مختلف بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم و در نیمه دوم چوبش را خوردیم.

او درباره شعارهای تماشاگران علیه او و همچنین ترک تیم استقلال در نیم‌فصل تصریح کرد: قطعاً اتفاقاتی رخ داده است که چنین چیزهایی پیش آمده است. همین هواداران سال گذشته من را تشویق می‌کردند که به استقلال بیایم. فکر نمی‌کنم از شخص خاصی خط گرفته باشند. زیرا لیدرهای استقلال آدم‌های خوبی هستند. ولی مطمئناً هواداران اشتباه می‌کنند. این صحبت‌هایی که پشت من زده می‌شود درست نیست و ربط به هزار چیز دیگر دارد.

وی درباره بازگشتش به استقلال و همچنین شایعات وجود اختلاف بین او و علیرضا منصوریان،‌ اظهار کرد: الان بازیکن فولاد هستم و به قراردادم با این باشگاه پایبندم. همچنین من با منصوریان مشکلی ندارم. او انگیزه کافی برای موفقیت استقلال دارد و من نیز برای او و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه