English

پس از رقم خوردن سومین باخت؛

برانکو دلایل شکست پرسپولیس را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولی دلایل شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را تشریح کرد و گفت: بعد از بازیهای لیگ قهرمانان بازیکنانم تخلیه شدند.

برانکو دلایل شکست پرسپولیس را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش با صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنان نفت تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند. همین طور ملی‌پوشان ما به خاطر دو بازی سخت و سنگین ملی که پشت سر گذاشته بودند از لحاظ بدنی و ذهنی تخلیه شده بودند.

وی تصریح کرد: از قبل می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و دمای بالای هوای آبادان نیز در شکست ما بی‌تاثیر نبود. ما برای قهرمانی نیاز به 7 امتیاز از 5 بازی آینده داریم و طبیعی است اگر نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم برای ما خیلی بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس امروز نا آماده بودند و بازی ضعیفی را ارائه کردند، گفت: بله من این مسئله را قبول دارم . بازیکنان ما امروز خسته بودند و به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتند و این مسئله نیز در فوتبال طبیعی است. بازیکنان نفت امروز یک بار به سمت دروازه ما آمدند و به یک گل نیز دست پیدا کردند.

برانکو در خصوص اینکه تا امروز قرار بر برگزاری باز ی بدون تماشاگر بود اما در فاصله چند ساعت تا شروع این دیدار این تصمیم تغییر کرد، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و چه اتفاقاتی می‌افتد که این تصمیمات گرفته می‌شود. وظیفه من نیست در این خصوص حکم تعیین کنم. اگر بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شد شرایط فرق می‌کرد و من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که لحظه آخر این مسئله منتفی شد.

وی گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و طبیعی است از قبل از این دیدار به خوبی از سختی‌های بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان آگاه بودم. این تیم موفق به شکست استقلال تهران شده و مقابل تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کرده و به هیچ عنوان این تیم را دستکم نگرفته بودیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه