English

لیگ جهانی کاراته- دبی؛

فاطمه چالاکی فینالیست شد/ حذف چهار نماینده ایران

دومین روز از رقابتهای کاراته وان دبی با صعود یک بانوی ایرانی به دیدار نهایی و حذف چهار کاراته کای دیگر کشورمان آغاز شد.

فاطمه چالاکی فینالیست شد/ حذف چهار نماینده ایران

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه مرحله سوم از رقابتهای لیگ جهانی کاراته که از روز گذشته به میزبانی امارات در دبی آغاز شده، امروز شنبه کاراته کاها در مبارزات کومیته انفرادی کار خود را آغاز کردند که ابتدا مبارزات وزن ۵۵- کیلوگرم زنان برگزار شد و دو نماینده از کشورمان به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

بر این اساس فاطمه چالاکی توانست «سوک وونگ» از ماکائو را 2 بر صفر، «یون تریو وین» از چین تایپه را یک بر صفر، «یوما توکان» از ترکیه را 2 بر صفر و «ستیرا کوکاردا» از اندونزی را 2 بر یک شکست دهد. زهره برزگر نیز «نیکا کادزوا» از روسیه را 3 بر صفر، «جانا بستیچ» از آلمان را یک بر صفر و «جانا وجیتوا» از اسلواکی را دو بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. در ادامه نیز دیدار دو اردونشین تیم کاراته بانوان در پایان وقت قانونی به تساوی یک بر یک انجامید که چالاکی به دلیل گرفتن امتیاز آخر برنده شد و به دیدار نهایی راه یافت. برزگر هم به دیدار رده بندی رفت.

در این وزن طراوت خاکسار در پیکار با «سابینا لاوری» از سوئد 3 بر صفر بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. در وزن ۶۱- کیلوگرم نیز دلارم دوستی بعد از یک دور استراحت، در دور دوم در مبارزه با «لارا پاسکوا» از ایتالیا پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. زهرا شوقی، زهرا خدابنده لو و فخرالسادات موچانی دیگر ایرانی های حاضر درجدول وزن ۶۱- کیلوگرم بودند که از دور رقابتها کنار رفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم مردان هم ابراهیم حسن بیگی در مبارزه نخست برابر «الکساندر سچباران» از روسیه4 بر یک بازنده شد و به دلیل شکست این حریف روس در مبارزه بعدی، حسن بیگی هم از دور رقابتها کنار رفت. در این وزن سایر کاراته کاهای ایران در جدول به کار خود ادامه می دهند.

این رقابتها در سایر اوزان کومیته انفرادی در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه