English

دلیل غیبت فیروز کریمی مشخص شد

خادمی: می‌توانیم به پرسپولیس ضربه بزنیم/بازیکن کره‌ای ما غایب است

مربی نفت آبادان گفت: اگر فاز هجومی پرسپولیس را مهار کنیم، می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

خادمی: می‌توانیم به پرسپولیس ضربه بزنیم/بازیکن کره‌ای ما غایب است

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد خادمی در نشست خبری پیش از دیدار نفت آبادان مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدا سال نو را به همه ایرانیان به خصوص آبادانی‌ها تبریک می‌گویم. درباره بازی با پرسپولیس هم باید بگویم که این تیم به همراه استقلال از جمله تیم‌های بزرگ فوتبال ماست. پرسپولیس شرایط خوبی برای قهرمانی دارد و 80 درصد راه قهرمانی را رفته است. می‌دانیم که این تیم در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد. ما هم ارزیابی خوبی از این تیم داریم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و اگر بتوانیم مقابل فاز هجومی پرسپولیس قرار بگیریم، تدابیری داریم چرا که پرسپولیسی‌ها در فاز حمله به دفاع ضعیف هستند. ما می‌توانیم از این شرایط وارد عمل شده و به آنها ضربه بزنیم.

خادمی در مورد اینکه آیا نفت آبادان فردا دفاعی بازی می‌کند، ظهار داشت: بحث من این نیست. من می‌گویم این تیم در فاز هجومی قوی است و بازیکنانی مثل وحید امیری، محسن مسلمان و مهدی طارمی در این تیم بازی می‌کنند؛ اینها بازیکنان باکیفیتی در ایران و حتی آسیا هستند. اما در ابتدا به دنبال این هستیم که این بازیکنان را مهار کنیم. ما هم با توجه به اینکه بازیکنان باکیفیتی داریم بتوانیم به آنها ضربه نهایی را بزنیم.

مربی نفت آبادان درباره اینکه شنیده می‌شود برای رفع محرومیت تماشاگران آبادانی از بازی فردا اقدامی صورت نگرفته، گفت: تا جایی که شنیدم، زمانی که رأی کمیته انضباطی اعلام شد از سوی باشگاه نامه نوشتیم و نامه آن موجود است اما به نتیجه نرسیدیم. صددرصد در آبادان بحث تماشاگر به گونه‌ای است که فقط رنگ زرد به خصوص در بازیهای بزرگ با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه دیده می‌شود. حضور تماشاگران در بازی فردا می‌توانست برای ما یک قوت قلب باشد. ما از این مسئله ناراحت هستیم می‌دانم که باشگاه برای پیگیری این مسائل نامه زده بود.

وی درباره اینکه چرا فیروز کریمی در نشست خبری‌ها حاضر نمی‌شود و اینکه این تیم مدیر رسانه‌ای ندارد اظهار داشت: درباره کریمی باید بگویم فرزند او واقعاً مریض است و در بیمارستان شرکت نفت حاضر بود. درباره بحث مدیر رسانه‌ای هم باید مدیر باشگاه پاسخگو باشد. برای بازی فردا هم فقط بازیکن کره‌ای ما مصدوم است و بقیه بازیکنان بازی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه