English

والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا-میانمار

دو جلسه تمرین توپی در روز استراحت تیم‌ها و آنالیز چین برای ملی‌پوشان

تیم ملی والیبال نوجوانان در روز استراحت تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی آسیا دو جلسه تمرین وزنه و توپی داشت.

دو جلسه تمرین توپی در روز استراحت تیم‌ها و آنالیز چین برای ملی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت فدراسیون والیبال،امروز (جمعه) تیم های شرکت کننده در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا و انتخابی جهان مسابقه ندارند.
مرحله دوم این رقابت ها از فردا (شنبه) آغاز می شود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز شنبه از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت میانمار، 10 و 30 دقیقه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف چین می رود. ملی پوشان ایران در روز دوم این مرحله نیز با چین تایپه مسابقه می دهند.
ملی پوشان ایران امروز (جمعه) دو نوبت تمرین برگزار کردند که ابتدا از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه به سالن وزنه رفتند و زیر نظر کادر فنی تمرینات بدنسازی خود در شهر نایپیداو میانمار را برگزار کردند.
تیم ایران نیم ساعت بعد وقت تمرین توپی در سالن تمرینات مجموعه ورزشی این شهر داشت که از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه تمرین بانشاط و خوبی انجام دادند. ملی پوشان سپس به هتل بازگشتند و عصر امروز استراحت می کنند تا فردا شنبه در نخستین روز مرحله دوم به مصاف چین بروند.

همچنین نشست آنالیز این تیم عصر امروز (جمعه) در هتل محل اقامت تیم ایران برگزار شد و محمد وکیلی سرمربی و علیرضا طلوع کیان مربی نقاط ضعف و قوت تیم چین را برای بازیکنان تشریح کردند. در ادامه دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز نظرات خود را برای نحوه مقابله با این حریف قدرتمند ارائه کردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها موفق به شکست بنگلادش و برابر کره جنوبی مغلوب شد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله دوم رقابت ها صعود کند.
ملی پوشان کشورمان در این مرحله با تیم های کره جنوبی، چین و چین تایپه همگروه هستند که روز یکشنبه نیز به مصاف چین تایپه خواهند رفت.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه