English

ماریا شاراپووا: زمانش که برسد تنیس را کنار می‌گذارم

تنیسور پرآوازه روس که به زودی دوران محرومیت‌اش به پایان می‌رسد اعلام کرد برای اثبات حقیقت می‌جنگد و زمانی که وقتش برسد، کار حرفه‌ای خود را به پایان می‌رساند.

ماریا شاراپووا: زمانش که برسد تنیس را کنار می‌گذارم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از یورو اسپورت، ماریا شاراپووا که ماه آینده در مسابقات تنیس اشتوتگارت بازی خواهد کرد، ١٥ ماه به دلیل مصرف ملدونیوم محروم بود. اعتراض‌های زیادی به حضور شاراپووا در مسابقات تنیس، بلافاصله بعد از به پایان رسیدن محرومیت‌اش شد و بسیاری معتقد بودند که او باید از صفر برای رسیدن به جایگاه قبلی خود تلاش کند.

شاراپووا برای گرفتن وایلد کارت مسابقات تنیس رولان گاروس نیز درخواست داده است اما هنوز حضور او در این بازی ها مشخص نیست. او در واکنش به اعتراض‌ها در کنفرانس کالیفرنیا گفت: همه همیشه می‌خواهند که کار حرفه‌ای یا بخشی از زندگی خود را در زمان مناسب و آن‌طور که می‌خواهند به پایان برسانند. زمانی که باید به پایان برسد. به همین دلیل است که من برای نشان دادن حقیقت می‌جنگم. شما تا وقتی که چیزی را از دست ندهید، نمی‌دانید چه اندازه برای شما ارزشمند است.

شاراپووا در زمان محرومیت به فعالیت‌های تجاری خود مشغول بود. او همچنین زندگی‌نامه‌اش را نوشته است که در ماه سپتامبر به چاپ می‌رسد. او در ادامه درباره ی دوران محرومیت‌اش گفت: فهمیدم که زندگی بدون تنیس هم خوب است. چیزی که فهمیدنش ترسناک بود. زمانی که برای مدت طولانی کاری را انجام می‌دهید، با خودتان می‌گویید بدون اینکار چگونه زندگی کنم. با وجود فهمیدن این واقعیت، همچنان انگیزه برای انجام تنیس را دارم و می‌خواهم دوباره بهترین خود را درتنیس نشان بدهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه